Locusts och röda hängselbyxor

Inaktiv
Locusts och röda hängselbyxor

Tog mig an några Locust Waves igår igen och kan bara säga att Hammer of Dawn
används bäst i ett läge där ryggen är skyddad av antigen en vägg eller en fellow
Delta squad annars finns det stor risk att en ful Sire avslutar din barbeque med en attack bakifrån.

När jag nu ser ett expriment (Sire) komma springade med händer utsträckta
(som påminner mig om dom svarta skuggorna i Heart if Darkness där man ska rädda sin hund från kidnappning) tar jag fram min Lancer och avslutar dom snabbt men ej så skoningslöst med motorsåg.
När 50 waves är avklarade så är det bara att fortsätta med nästa svårighetsgrad och hoppas på många underbara headshots när ammon tryter.

Sen blir det till att ta sig ann Mario och Forrest of Illusions med tips man fått
och hoppas att det funkar.
Har lärt mig att hata slummrande fiskar som får räser så fort du
närmar dig och förföljer dig sen skoninglöst.
Later//Caldarion

#blogg

Inaktiv
Locusts och röda hängselbyxor

I hate those.

For Epic win:

Horde på Day One är en mycket bra bara att köra Horde på. Det gäller att bunkra upp sig ovanför arkadhallen med en, helst två sköldar vid trappen, vara två stycken som använder sniper/torque-bow, och en som håller koll på trappen med boomshot/flamethrower, och aldrig -ALDRIG lämna trappen föränn det bara är en fiende kvar, helst inte ens då.

Minns fortfarande bittert den gången då jag och en kompis kommit till wave 15 tror jag det var, och det bara var en Drone kvar. Jag sprang ned för ammo utanför arkadhallen, men blev nedslagen då han hoppade fram bakom en bil. När min kompis kom för att rädda mig såg han att det var en Theron-guard, och blev omedelbart sprängd. Det sög.


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Ja jag har också upptäckt detta ställe ovanför arcadhallen..
Men först after ett antal dödsfall.
Det bästa är att bara Riders och Wretches kan hoppa över skyddet.

Har provat på flera andra banor... Bl.a Blood Drive men där kom jag bara till 15..suck.=)

1
Skriv svar