Football Superstars - onlinefotboll i stor skala

Robot
Medlem
Football Superstars - onlinefotboll i stor skala

Härre Gud! Tror inte detta är sant. (menar det på ett dåligt sätt)


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Härre Gud! Tror inte detta är sant. (menar det på ett bra sätt)

Medlem

Hmmm... låter som The Sims - Fotboll eller nåt. Iofs kul om alla spelare i en match kontrolleras av människor, men ska man spela ett fotbollsspel så vill man väl spela fotboll och inte hålla på med en massa annat tjafs...

Medlem

Hmm,, delade tankar om detta känner jag.. spela fotboll på riktigt är ju ändå the way to go.. men jag har ju tänkt på nått liknande när jag spelat fifa o pes att ett mmo med mer personlig prägel på en spelare skulle vara roligt.. intressant är det iaf..

Medlem

Har gått runt med denna idén till ett spel ganska länge nu, kul och se att någon faktist gör ett väldigt liknande spel.

Medlem

Tycker det verkar lite intressant...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Väldigt gammal MMO spelare, varit med sedan första månaden i UO, och spelat... allihopa tror jag.

Det här låter faktiskt VÄLDIGT intressant, även för de som inte tycker om fotboll. Jag ska in på hemsidan nu, men jag blir så glad att det finns folk som vågar prova något nytt.

Medlem

på tiden det kommer några online sportspel...
enda som finns idag är ju Ultimate Baselball Online


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fotboll..... NÄR FAN SKA DOM GÖRA ETT HOCKEY SPEL! med mmo tema... det har jag viljat ha sen jag maxade mitt xbox med 4 kontroller...


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Inaktiv

Detta kan bli riktigt intressant!

Medlem

förstår inte hur det skulle funka, i mina ögon springer alla efter bollen hela tiden, ser inte att nån faktist skulle hålla sina positioner på planen..

Flakmonkey
Skrivet av AgamemnoN:

förstår inte hur det skulle funka, i mina ögon springer alla efter bollen hela tiden, ser inte att nån faktist skulle hålla sina positioner på planen..

Tja, vill ett lag bli bäst så är det ju rekommenderat att hålla sina positioner som i riktig fotboll. Tror nog att det här skulle fungera bra om du spelar med rätt grupp av människor som har samma mål som en själva, att bli bäst. Detta gäller ju iofs i alla onlinespel men här blir det nog ännu viktigare med klaner (lag). Har svårt att tänka mig att det skulle vara kul att spela med folk som bara jagar bollen hela tiden.

1
Skriv svar