Supreme Commander patchat

Robot
Medlem
Supreme Commander patchat

"* Engineers can now assist Shield Generators and will repair and recharge shields while shield is taking damage."

Ännu mera turtling friendly, bläh.

Medlem

Njaa, jag har inte direkt upplevt turtling som ett problem. Stänger man in sig får man ett undertag i massa som man får leva med hela matchen och motståndaren kan så småningom utnyttja sitt övertag till att bygga artilleri som bombar sönder allt

Det bästa med patchen förutom prestanda förbättringarna är nog ändå att dom har gjort t2 mer användbart, tidigare skippade man ju helt t2 för att gå till t3. Återstår att se om dom inte har gjort t2 för bra bara.

Medlem

Måste säga att de verkligen satt åt bra mycket saker nu, blir till att utforska detta imorgon.

/ LordDaimos

Medlem

Haha, skulle börja kolla listan och tänkte att "Jaha, det var det", så scrollade man ner och så var sidan fyra gånger så stor typ. Inte lite de putsat till. Trevligt att de lägger ner tid på liret, även om man inte spelar det för tillfället.


signatur
Medlem

Bra att man kan "reparera" sköldarna
Håller med om att man gärna skippar T2, det enda som höll en tillbaka från T3 var kostnaden att uppgradera. Tydligen högre nu men det kanske inte gör någonting om T2:orna faktiskt går att använda


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag gillar att turtla


signatur

Meep!

Inaktiv

då ska vi kriga lite i sann fz anda tycker jag, skapade en tråd där vi kan posta våra namn

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=17780

1
Skriv svar