Splinter Cell: Conviction släpps i höst

Robot
Splinter Cell: Conviction släpps i höst

Hoppas det blir en liten uppryckning från Double Agent, vilket jag tyckte var lite sämre än Chaos Theory.

Medlem

Synd att de inte kommer till PS3.

Inaktiv
Skrivet av Daniel_Met:

Synd att de inte kommer till PS3.

äh, sånt skräp behöver man inte snurrandes i sin ps3a!

Medlem

Skräp? Kan ju komma att bli ett av årets absolut bästa spel, FAN vad folk gnäller om SC's nya inriktning, börjar bli jäkligt tröttsamt...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Skräp? Kan ju komma att bli ett av årets absolut bästa spel, FAN vad folk gnäller om SC's nya inriktning, börjar bli jäkligt tröttsamt...

F3D gnäller om det mesta, bara och vänja sig.

Mysigt, hade väntat mig 2008 eller något, men detta är tidigt nog..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gillade inte DA, men måste man lira igenom det för att i slutet se varför han numera är en brottsling? Isåfall kan det vara värt att ta sig igenom det.

Edit: Efter att ha läst artikeln så ser jag att man ska försöka reda ut varför man är jagad i spelet...

Medlem

Da är helt värt att spela igenom, och fan vad bra att det kommer på pc också nu är jag en glad panda

Inaktiv

Ser ju hur bra ut som helst, F3D är bara avis.

gameplay: http://xboxyde.com/leech_3867_en.html

Inaktiv

Cooooolt, ser riktigt härligt ut

Medlem

Ser fram emot det här!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Ser onekligen bra ut gillar också konceptet att han är jagad du. Lite som Wesley snipes i US marshal (jagad 2)! coolt


signatur
Medlem

Kan ni inte komma på bättre filmjämförelser än wesley snipesfilmer?
Två ord Jason, Bourne \o


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jason Bourne är det väl inte heller. Jason vet inte vem han är eller vad han är, skulle nog kunna säga the sentinel, eller storyn är lite som Face off då alla i projektet är döda och ingen kan intyga att han är undercover eller vem han är. det skulle nog kunna vara det. Face off

Medlem

Story har mindre med saken att göra, det viktiga är VEM han är, sam fisher i conviction har mer med jason bourne att göra än ngn annan filmkaraktär.
Ingen i face off använder särsklit smarta metoder för att lösa sin situation, the sentinel är däremot lite närmare, men pga utbildning och bakgrund känns inte kimble helt rätt heller även om det stämmer mest filmmässigt sett


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Splinter cell serien är bland det bästa jag lagt vantarna på i spelväg och det verkar som detta kan bli ett schysst lir. När ni började skriva massa om filmer å grejjer kom jag att tänka på vem jag vill ska spela Sam i Splinter cell filmens som planerats vara klar 2010. Jag tror Johnny Messner skulle passa bra i rollen med sin mörka rösta och sina sam fischer drag dock har han ju inte gjort några riktiga kioskvältar filmer direkt dock är han min kandidat för rollen.
http://www.imdb.com/title/tt0439829/

1
Skriv svar