High Velocity Bowling-trailer

Robot
Medlem
High Velocity Bowling-trailer

Spelar hellre Bowling på riktigt med ett par kompisar än att sitta hemma och försöka slå någon random persons highscore. Men det är vad jag tycker. x)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Um... Wii Sports bowling ser faktiskt snyggare ut. Och det verkar mer verklighetstroget också.

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Um... Wii Sports bowling ser faktiskt snyggare ut. Och det verkar mer verklighetstroget också.

nej

Medlem
Skrivet av Boomer:

Spelar hellre Bowling på riktigt med ett par kompisar än att sitta hemma och försöka slå någon random persons highscore. Men det är vad jag tycker. x)

Så du har aldrig kompisarna över? tar bara in random personer?

Inaktiv

fattar inte riktigt hur de ska få till det bra utan accelerometer

Medlem
Skrivet av mill:

fattar inte riktigt hur de ska få till det bra utan accelerometer

Då du "slänger" klotet så roterar du ju handkontrollen, så den registrerar väl hur fort den roterar samt vinkel. Vilket gör att de räcker med att sitta i fotöljen och snurra på kontrollen. Men precis som Boomer säger så åker jag hellre ner till bowlinghallen och kör några omgångar med kompisar, fast detta kan ju vara ett bra "after-bowling" spel då man inte få dricka alkohol på bowlinghallen, fast då lirar jag nog hellre Guitar Hero eller nåt annat roligt.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av mill:

fattar inte riktigt hur de ska få till det bra utan accelerometer

Då du "slänger" klotet så roterar du ju handkontrollen, så den registrerar väl hur fort den roterar samt vinkel. Vilket gör att de räcker med att sitta i fotöljen och snurra på kontrollen.

Jag kanske minns fel, men har inte PS3:s handkontroll rätt så låg upplösning? Har för mig att det var var 30:e grad eller nått. I så fall så skulle det bli rätt så tråkigt med tanke på upplösningen.

Fast det finns ju analoga spakar som har nyttjats med framgång tidigare. Hur som helst så ser detta varken kul eller PS3 ut, fast det kan ju ändras till släppet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar