Heavenly Sword visar upp sig

Robot
Medlem
Heavenly Sword visar upp sig

Gudomligt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser VÄLDIGT nice ut, hoppas det finns mycket vettig moves och tjafs så det inte blir lika menlöst som t ex devil may cry.

Medlem

Usch devil may cry, jag grät nästan när jag såg filmerna från den kommande ps3versionen, det dyker upp ngra jäkla hejafraser när man slashar runt, verkar oerhört värdelöst.
HS med allt sitt skådespeleri verkar dock underbart, på tiden att utveckalre lär sig att det krävs lite mänskligare sidor av spel så de griper i tag i en...

Det finns fö fler filmer på gametrailers, bla en cinematicsekvens som är rätt bra.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Såg ju jävligt bra ut faktiskt!
Föv simulacra: det har alltid stått "coola" fraser när man slashat monster i DMC spelen, så det är inget unikt för DMC 4.

Medlem

Gameplay verkar bli en blandning mellan DMC och GoW (God of War).

Ser riktigt mumsigt ut med massor av action. Tyckte dock de kunde klätt på tjejen lite mer :/

Nåväl, det är sånahär spel man vill ha till pc


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

En kopia av god of war med en massa slow motion och konstiga vinklar...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av 46and2:

Såg ju jävligt bra ut faktiskt!
Föv simulacra: det har alltid stått "coola" fraser när man slashat monster i DMC spelen, så det är inget unikt för DMC 4.

Det har de säkert gjort, jag håller mig borta från japanska spel, förstår inte vad de ska göra där öht.

Kopia av god of war? nej, det är i samma GENRE som god of war, en kopia är det om fler saker än gameplay är gemensamt, eller anser du tex gears of war vara en kopia av doom för att man skjuter i båda?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

den som trycker på flest knappar vinner! wohoo!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

ska lätt skaffa detta när ja fixat min ps3a, vilket antagligen kommer vara ungefär när spelet kommer ut. Ser RIKTIGT nice ut, är rätt svag för brudar med överfeta svärd


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

BLOOM jävla bloom....
bloooom..
blooooooooooooom


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Inaktiv

klockrent

edit:
förutom dom rycken som cutscene videon har pga mocap..

Medlem

otroligt givet köp.

Medlem
Skrivet av F3D:

klockrent

edit:
förutom dom rycken som cutscene videon har pga mocap..

Det är ngra månader kvar till släpps, de kan nog smootha bort de småfelen innan dess...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Det är ngra månader kvar till släpps, de kan nog smootha bort de småfelen innan dess...

jo självklart..de va ju inte mycke ryck eller så..bara nån gång

jag vet inte mycket om spelet annat än att jag ska ha det..men den där karaktären med vit färg i skallen verkar vara riktigt ball :D:heart:

Medlem

Såg riktigt coolt ut, förbannat sugen på en ps3, men skiten kostar ju pengar :S

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Såg riktigt coolt ut, förbannat sugen på en ps3, men skiten kostar ju pengar :S

Du får det du betalar för


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Läste intryck igår från folk som faktiskt provat det. Generellt är att de upplever att det är mer "button mashing" än finess som i God of War ex. Men ni grafiknissar lär i alla fall få ert lystmäte tillfredsställt, även om spelet skulle visa sig suga i verkligheten.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av Nolite:

Läste intryck igår från folk som faktiskt provat det. Generellt är att de upplever att det är mer "button mashing" än finess som i God of War ex. Men ni grafiknissar lär i alla fall få ert lystmäte tillfredsställt, även om spelet skulle visa sig suga i verkligheten.

borde inte du sammla på stjärnor och fluff fluff?

jag gillar button mashing, så jag kommer få just det spel jag vill ha plus en grafisk stil som tilltalar.

tvivlar på att du ens spelat god of war..finns väll inte till Wii?

Medlem

Verkar ju självklart ruggigt coolt, ett måste köp. Men jag hoppas verkligen inte det är mer buttonmashing än i GoW. För GoW är rätt mycket buttonmashing i sig om man jämför med DmC.

Medlem

Måste alla spel nuförtiden ha så överdrivet mycket bloom? Hade man en ps3a vore nog det här ett köp iaf.

ptr
Medlem

i GoW är buttonmashingen alldeles perfekt tycker jag. lite klurigheter sen klarar man det och så får man se lite blod och döda en massa mwiihii däremot kommer det vara trist utan skakningarna i kontrollen som gav bra känsla i GoW, tycker jag.

Medlem

Men kläder ffs >.<


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar