Lanseringsdatumet för Halo 3 nu officiellt

Robot
Medlem
Lanseringsdatumet för Halo 3 nu officiellt

Sweeet är ordet!

Inaktiv
Medlem

Skönt kan man få se ett slut på serien då ;P

Medlem

sant, fast du vet att det kommer ett annat halo spel va? fast i en liten annan variant.

Medlem

Helt ointressant, 1&2 var som bäst mediokra.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

beror nog på hur macho man är, är man macho så älskar man spelet

Medlem

Fan redan i september? Då är det bara att sitta och vänta till dess då

Medlem

Oj vad jag stör mig på den låga graviationen, urk på burk. Jag vet att de tidigare spelen också hade det och jag störde mig lika mycket på det där.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Oj vad jag stör mig på den låga graviationen, urk på burk. Jag vet att de tidigare spelen också hade det och jag störde mig lika mycket på det där.

Det var ingen låg gravitation...


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

PaZ
Medlem

Om man aldrig spelat ett Halo-spel, kan någon summera vad som är så bra med det?

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Oj vad jag stör mig på den låga graviationen, urk på burk. Jag vet att de tidigare spelen också hade det och jag störde mig lika mycket på det där.

Det var ingen låg gravitation...

Nehej? Var det små jetpacks i rumpan på masterchief eller?


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Z4XXOR:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Oj vad jag stör mig på den låga graviationen, urk på burk. Jag vet att de tidigare spelen också hade det och jag störde mig lika mycket på det där.

Det var ingen låg gravitation...

Nehej? Var det små jetpacks i rumpan på masterchief eller?

Word.

Medlem

Bra, då vet man det!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det bästa med Halo är det sociala! Man är ett gäng kompisar i en lobby och så söker man upp ett annat gäng via matchmaking på samma nivå som en själv och börjar spela! Enkelt och smidigt.
Sedan kan man ju tycka vad man vill om storyn och spelfysiken.
Jag diggar storyn mycket och har läst alla böckerna så jag har fått en lite djupare inblick i det än att bara köra igenom det 1 gång.
Sen så har ju spel som quake, unreal och Half-life mer precision och bättre respons och Battlefield spelen har mer givande multiplayer och är mer laganpassade men i ett gäng glada kompisars sällskap är det bland de bästa mp spelupplevelserna jag har haft hittils.

På minus sidan har vi ju ett stort antal idiotiska amerikaner och skrikiga skitungar och peer2peer servrar (host advantage) och handkontroll då!

Medlem
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Z4XXOR:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Oj vad jag stör mig på den låga graviationen, urk på burk. Jag vet att de tidigare spelen också hade det och jag störde mig lika mycket på det där.

Det var ingen låg gravitation...

Nehej? Var det små jetpacks i rumpan på masterchief eller?

Läs böckerna så förstår du varför han kan hoppa så högt,springa snabbt m.m

Inaktiv

Han är ju en bioengineered super soldat såklart, vet väll alla. Då kan man hoppa högt osv.

Medlem

Precis han är en Spartan och det finns fler som han men Master Chief är speciell he is DAMN COOL!

Medlem
Skrivet av Dogge:

Han är ju en bioengineered super soldat såklart, vet väll alla. Då kan man hoppa högt osv.

Därför "gubbarna" även dör i slowmotion, faller och dylikt? Är ju fan låg gravitation även på fordon. Som att skjuta i rymden somvanligt... Såg precis en jämförelse film på GameTrailers, Halo 2 och Halo 3. Det är nästan indentiskt! Dags att sälja 360!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Såg precis en jämförelse film på GameTrailers, Halo 2 och Halo 3. Det är nästan indentiskt! Dags att sälja 360!

Skönt, en clown mindre -- utan förstånd verkar det som dessutom -- att irritera sig på. Skynda dig lägga ut annonsen på blocket!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar