Enemy Territory: Quake Wars-intervju

Robot
Medlem
Enemy Territory: Quake Wars-intervju

Det är ju bra, men jag köper nog ändå QW till PC'n


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

QW collector blir för mig, om spelet e kul dvs..är fortfarande osäker, vill inte ha bunny hopp eller quake: s hastighet..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

QW collector blir för mig, om spelet e kul dvs..är fortfarande osäker, vill inte ha bunny hopp eller quake: s hastighet..

Jag är inte säker på om det som ET har räknas som "bunnyjumping"? Om det gör det, då vill jag absolut ha bunnyjumping :).

Medlem
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av redmac:

QW collector blir för mig, om spelet e kul dvs..är fortfarande osäker, vill inte ha bunny hopp eller quake: s hastighet..

Jag är inte säker på om det som ET har räknas som "bunnyjumping"? Om det gör det, då vill jag absolut ha bunnyjumping :).

Det tror jag nog vi kan kalla det, du accelrerar ju när du hoppar och kan ju göra en del trick jumps


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Namnet Quake War kommer väl mest för att det är Quake universumet medans spelstilen är mer lik RCTW?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Namnet Quake War kommer väl mest för att det är Quake universumet medans spelstilen är mer lik RCTW?

ja eller Wolfenstein: Enermy Territory kan man ju hoppas


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

vill ni inte ha bunnyjumping så spela counter strike
jag anser själv att allt som har quake i sig ska även ha bunnyjumping.

en normal människa orkar faktiskt hoppa mer än en gång....iofs så kan man nog inte trycka in feta counter strike spelare i den normen..så då kanske det känns rätt att man bara kan hoppa en gång i ett spel..

Medlem
Skrivet av F3D:

vill ni inte ha bunnyjumping så spela counter strike
jag anser själv att allt som har quake i sig ska även ha bunnyjumping.

en normal människa orkar faktiskt hoppa mer än en gång....iofs så kan man nog inte trycka in feta counter strike spelare i den normen..så då kanske det känns rätt att man bara kan hoppa en gång i ett spel..

Du jag spelar hellre fia med knuff med min mormor än töntiga counter strike hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hoppas det blir grymt!

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Namnet Quake War kommer väl mest för att det är Quake universumet medans spelstilen är mer lik RCTW?

RCTW? Return Castle To Wolfenstein? Nytt spelsätt i W:ET...:)

Efter den senaste filmen så tappade jag nästan intresset för spelet. Vet inte vad det är men det ser bara så mycket sämre och tråkigare ut än vad det gjort innan.
Skulle det komma en demo innan release? Hoppas det så man kan testa det och att det då trots allt är lika kul som jag tidigare fått intrycket av att kommer att vara.

Medlem

Det är väl snarare strafe jumping som Quake har.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar