Forza Motorsport 2

Skrivet av Dumlen:

hmm, finns det något Gran Turismo-spel med rattvy? För isf har mina Gran Turismo-spel saknat det och de kallar ju spelet för "The real Driving Simulator".

"The drive of your life"
Saknat den vyn.. men men ..det har inte hindrat mig från att sitta och spelat GT4 som det inte fanns en morgondag. Än idag så är det fröjd att
glida ner i bilstolen och köra några varv på ringen med full f-feedback.. få spel som ger en sådan njutning.. svettig efteråt och ont i armarna utav ansträngningen att pina min ratt i 45 min sträck...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av Pertan81:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

*host* Swooosh !...*host* =X

Och GT HD kan säkert stoltsera med att alla (i stort sett) bilar har korrekt motorljud. Nej, GT serien kör på med sitt kassa ljud..

Sant...
Trodde dock att Forza 2 skulle sätta ribban lite högre än vad som verkar ha kommit fram utav demon och preview testerna. GT HD är ju bara en hög upplöst version utav gamla GT 4, så om Forza 2 inte kan konkurera ut gratis spelet GT HD vad kommer det kunna sätta mot GT 5?
(Skall medges att jag är j-kligt sugen på F2 bara för att kunna trimma lite Porsche..grr)

Nu verkar ju iofs allt släppas till båda konsolerna och kanske vi får se GT 5 tilll 360'n också ?:O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Någon som trodde jag jämförde forza med nfs? NEJ! jag sa att forza är lika "realistiskt" som nfs. Jag sågar bägge spelen. Jag gillar GT spelen till PS och körde flera tusen timmar i 1-4 och testade sen forza till daimboxen och det första jag möter är ljud som låter som de vore samplade på en gammal akai från 84.

Nu spelar jag uteslutande GTR2/GTL och lite rFactor. Det ger mig så mycket mer än att sitta i Forza och byta spoilers. Hoppas GTR gör sig bra på den nya motorn till xboxen så forza dör ut

GT5 kommer man ju bara köpa för att det är så äckelsnyggt, bara hoppas de förbättrar känslan i det lite nu bara, är lite förlegat det med.

Inaktiv

Vill ha!!! Måste bara skaffa ett 360 först:P


signatur

I'm walking on sunshine woohooo :D

Inaktiv

Ser riktigt lovande ut!


signatur

Duke nukem: Its time to kick ass and chew bubble gum, but im all out of gum!

Medlem

Im a member of the press, give me free forza2 now please.

sällan jag tar åt mig så mkt hype av ett spel,..men jag är helt besatt.

M$-ratten är beställd efter att ha läst om hur bra den funkar med forza2.

omg omg omg omg...!!! nu nu nu nu....!!!

12
Skriv svar