Guitar Hero: Rocks the 80's tillkännagivet

Robot
Medlem
Guitar Hero: Rocks the 80's tillkännagivet

Men detta är då inte 3an, utan ett sorts fortsättning på 2an. =P
Som t.ex Vice City & San Andreas är tillägg till GTA3 och inte GTA4 & GTA5.

Medlem

Wow, Guitar Hero kommer med expansion, hoppas dom inte sabbar allting a la EA :).

Edit: Heat of the moment!

Medlem

Snart kommer "Mjölk" kommentarerna


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

Medlem

näääz


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Ingår spandexbyxor och smink?

Medlem

nice! me love guitar hero.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

hade varit trevligt om dom hade släppt det till xbox 360, eftersom det är lite trevligare ljud och grafik. Skönare att spela i HD.

Skrivet av Håkan:

Men detta är då inte 3an, utan ett sorts fortsättning på 2an. =P
Som t.ex Vice City & San Andreas är tillägg till GTA3 och inte GTA4 & GTA5.

För att inte nämna att det är samma musik som Vice City.

Inaktiv

80-talet och dom verkar inte ha Gn'r som en självklarhet Appetite någon?

Medlem

Jo, det får vi hoppas..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

menar det!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

Kan nog bli aningen för svårt för de stackars liven att försöka rocka loss till Meshuggah eller dyl.

Medlem

Varför inte släppa en med bara metal låtar, skulle ge mycket för att få lira Creeping death.

Skrivet av Ophe:
Skrivet av slartibartfast:

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

Kan nog bli aningen för svårt för de stackars liven att försöka rocka loss till Meshuggah eller dyl.

Rush - YYZ finns ju med i guitar hero 2. Meshuggah behöver inte bli så mycket krångligare än introt till den.
Kan dock tänka mig att trumkompet skulle bli smått omöjligt om man slängde in en Meshuggah-låt i "rock band" ^_^

Tomas Haake och Fredrik Thordendahl :heart:

Medlem
Skrivet av b3TTy:

hade varit trevligt om dom hade släppt det till xbox 360, eftersom det är lite trevligare ljud och grafik. Skönare att spela i HD.

eller till ps3

Medlem

Varför inte lansera Guitar Hero: Modular, där man kanske får med en tutorial och en-två låtar för en fyrhundring inklusive gitarr. Sedan kan man ladda hem de låtar man gillar via en iTunes-music-store-liknande grej på nätet för en 25:a styck.

Jee
Medlem

Creds till mej för att jag skickade den här "nyheten" till er för någon månad sen.
Såg det på webhallen då fast inte hört någon annanstans så det var ju iofs lite osäkert då.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av slartibartfast:

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

Kan nog bli aningen för svårt för de stackars liven att försöka rocka loss till Meshuggah eller dyl.

Rush - YYZ finns ju med i guitar hero 2. Meshuggah behöver inte bli så mycket krångligare än introt till den.
Kan dock tänka mig att trumkompet skulle bli smått omöjligt om man slängde in en Meshuggah-låt i "rock band" ^_^

Tomas Haake och Fredrik Thordendahl :heart:

Haha Mjo, hans polyrytmiskta komp är helt jävla galna! Men fortfarande en bit upp till Ågren.

Medlem

Man kan ju inte neka att musiken på 80-talet är den bästa, synd att de bara släpps på PS2, än så länge iaf

Medlem

Faaaan vad bra! Min gamla trogna PS2:a, dig jag skall inte pensionera på ett tag!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Äh, ge mig att guitar hero med lite tech-metal, thrash och grindcore! Nog med lättlyssnad mesmusik!

Har juh Lamb of God - Laid to Rest i Guitar Hero 2 iaf. ;). Är väl kanske bland dom enda riktigt tunga låtarna i spelet iof. ><. Många riktigt sköna låtar annars juh

Skrivet av Ophe:

Haha Mjo, hans polyrytmiskta komp är helt jävla galna! Men fortfarande en bit upp till Ågren.

Honom är jag också kär i.
http://www.youtube.com/watch?v=U5YEqmIIdj8

Medlem

Skulle vara coolt med riktigt hård musik i GH, men favoritmusiken är fortfarande från 70/80-talet :). Men visst, man vet aldrig om dom gör en expansion med massa riktigt hård musik :D.

Medlem

Say no more! Holy Diver är med!

Medlem

Men herregud, vill du ha snygg grafik i HD upplösning när du lirar GH?. Alltså lägg av på stört, skiten handlar väl faun inte om grafiken.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

guuuuuuld!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

1
Skriv svar