Nyheter i bloggverktyget

Robot
Medlem
Nyheter i bloggverktyget

Man tackar.

Medlem

Trevligt

Dock skulle jag också villja se att man kan ändra sin bakgrunds färg

Medlem

Ett till förslag:
på bloggportalen så står det "Författare: " under varje rubrik, där tycker jag man borde komma till bloggens huvudsida istället för användarens profil, man är trots allt inne på bloggarna och surfar runt, därför borde även länkarna gå till bloggarna.
En länk till profilen passar sig mycket bättre inne på själv bloggen.

Antikvitet
Skrivet av Rosenson:

Ett till förslag:
på bloggportalen så står det "Författare: " under varje rubrik, där tycker jag man borde komma till bloggens huvudsida istället för användarens profil, man är trots allt inne på bloggarna och surfar runt, därför borde även länkarna gå till bloggarna.
En länk till profilen passar sig mycket bättre inne på själv bloggen.

Jag lade till länken för författare just därför att det efterfrågades att visa tydligare vem som har skrivit inlägget. Vill du komma till bloggens huvudsida, klicka på toppbilden eller dess text.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Avstängd
Medlem

Kan ni inte koncentrera er på att fixa nyheter som får pullizer prize(stavning) istället?

Medlem
Skrivet av John:

Jag lade till länken för författare just därför att det efterfrågades att visa tydligare vem som har skrivit inlägget. Vill du komma till bloggens huvudsida, klicka på toppbilden eller dess text.

Sant, det funkar att klicka på inläggets text under "Mest aktiva bloggar", men det gäller ju inte under t.ex. "Mest kommenterade blogginlägg" då måste man först klicka in sig på det inlägget, sen på toppbilden/topptexten, en extra väg, det intressanta på bloggportalen borde ju vara att komma in på bloggarna, inte användarens profil, det kan man gott komma åt från bloggen om man vill veta vem som står bakom ett inlägg/blogg.

Tre andra saker:

1.
Bilder går ju att klicka på för att få upp i större storlek i nytt fönster, stör mig på att det är vanlig pekare när man hovrar över bilden och inte en hand.

2.
http://www.fz.se/bloggar/christoffer_bjuvenstrands_blogg/p=20...
Den bilden öppnas i två fönster.

3.
Stötte även på en bild som även var en länk, då öppnades det även två fönster, troligen samma sak som nummer 2.

TinyMCE skulle vara väldigt fint i editorn.

http://tinymce.moxiecode.com/


signatur

If you can't convince them - confuse them!

Inaktiv

Skulle personligen inte ta i bloggning med en pinne men jag älskar FZ. Verkligen Sveriges bästa spelsida! Kommer ju nya prylar hela tiden. Påminner lite om WoW... Känner beroendet krypa sig tätt inpå!

Keep up the good work!

Medlem
Skrivet av Isaz:

Skulle personligen inte ta i bloggning med en pinne men jag älskar FZ. Verkligen Sveriges bästa spelsida! Kommer ju nya prylar hela tiden. Påminner lite om WoW... Känner beroendet krypa sig tätt inpå!

Keep up the good work!

hehe, ja du, jag finner FZ mer beroendeframkallande än WoW, och då är det illa på ett bra sätt


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar