Test Drive: Unlimited 2 under utveckling?

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited 2 under utveckling?

Hm, de kanske ska ta och göra sitt första spel lite bättre först, finns ju massa saker som buddysystem som buggar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Tycker det funkar bra på 360 iaf.

Medlem

Funkar fint på min med

Inaktiv

Hoppas på ett helt dygn också, med nattkörning.
Om man kunde modda bildarna BETYDLIGT mer vore roligt oxå, så det blir lite mer MMO känsla över det.

Medlem

Nice, hoppas de gör mindre kantiga vägar bra så bilarna inte hoppar som en cowboy på rodeo

Medlem

vore bra om dom tog ner på systemkravet

Medlem

PC-versionen av TDU var grymt buggig, va helt ospelbart på min dator p.g.a. alla buggar. Ljudet försvann nästan hela tiden och grafiken va helt korrupt, textures blinkade och flimra sönder.. Så jag har inget större förtroende för Eden-studios längre.

Medlem

Dom kan ju testa och släppa en patch till pc versionen innan dom börjar med en uppföljare, skandal!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Dom kan ju testa och släppa en patch till pc versionen innan dom börjar med en uppföljare, skandal!

Håller med...

Ozo
Medlem

TDU har funkat prima på min dator... inga problem x)

Medlem

Det här var det värsta jag hört sedan rostat bröd! Fixa orginalet först kanske?! Buggigare spel får man leta efter...

Medlem

Det må vara buggigt men när det väl fungerar är det helt underbart. Förhoppningsvis har de lärt sig ett och annat till nästa gång och släpper då ett fulländat bilspel.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Dogge:

Om man kunde modda bildarna BETYDLIGT mer vore roligt oxå, så det blir lite mer MMO känsla över det.

Ja, det var ju rätt lätt att tro att "Collect and trade rare performance parts and customize each vehicle to make it one-of-a-kind" skulle innebära lite mer än standardkit 1/2/3...

Medlem

Så länge det inte blir neonrör och pimp my ride fåneri så skulle lite mer customisation inte vara helt fel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

PC-versionen av TDU var grymt buggig, va helt ospelbart på min dator p.g.a. alla buggar. Ljudet försvann nästan hela tiden och grafiken va helt korrupt, textures blinkade och flimra sönder.. Så jag har inget större förtroende för Eden-studios längre.

Själv funkade mitt spel perfekt! Även på Vista 64 bitar.
Hittade inga buggar som störde mig direkt.
Men.. vägarna var väldigt kantiga.. det störde jag mig på.

1
Skriv svar