Gran Turismo HD mot världen

Robot
Inaktiv
Gran Turismo HD mot världen

GTHD goes photoshop. Tycker personligen att spelet är helt ok, men inte att det är så snyggt att jag skulle kalla grafiken verklighetstrogen.

Medlem

jag tycker det ser realistiskt ut, mycket vackert!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är jävligt realistiskt, när man kollar på repriser så känns det som att man kollar på TV

Medlem

testade spelet hos en kompis och tyckte inte det såg ut som det gjorde på bilderna ! ( och ja han har en " äkta HDTV" )

visst det var snyggt men inte så som man liksom blev chockad


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tycker det ser grymt lika ut om det inte vore för vilken som är vilken hade inte jag tippat så lätt vilka är riktiga.

Medlem

jävlar... fruktansvärt snyggt.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

gthd har riktigt överjävligt supernajsiga repriser. när man väl spelar ser det ungefär en tredjedel så bra ut, och körkänslan/ljudet ska vi inte snacka om

Inaktiv

Realistiskt? Jo, det är ju jätte realistiskt att åka in i en avspärrning i 200 knyck utan att det blir en skråma på bilen..

Men visst, det är snyggt...

WeX
Medlem

det enda som avslöjar det är de dåliga bakgrunderna, så jag undrar hur verkligt det är om de gör bilarna riktigt snygga och bakgrunderna krappiga.


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Ash du han före.. Det är inte blurrig bakgrund av en slump.

Hade hellre sett en upphottning av miljöerna. Tror inte ja är ensam att tycka så heller.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Tänk att på detta är bara en läcker liten appertizer för kommande GT 5
:'(

..detta är ju fortfarande Sugar Daddy när det kommer till vem som visar var skåpet skall stå när i avsende grafik och kör simulation.. ingen har kommit ikapp och snart får vi fölrhoppningsvis en ny standard med GT 5.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

o_o;
Jag såg fan inte skillnaderna direkt när jag titta. Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
Det är ju menat att det ska vara fotograferat med höghastighetskamera. Du får blurriga bakgrunder då. Så jag tycker fan bakgrunden är bra den med. Sen att den ser extra blurrig ut på vissa delar är en annan femma.

Men fortfarande grymt snygg grafik

Medlem

Jag trodde högra bilderna var spelet, lixom. Sen var det dom vänstra, helt sjukt. SJUKT!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

o_o;
Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
Det är ju menat att det ska vara fotograferat med höghastighetskamera. Du får blurriga bakgrunder då. Så jag tycker fan bakgrunden är bra den med. Sen att den ser extra blurrig ut på vissa delar är en annan femma.

Men fortfarande grymt snygg grafik

Vaja menade säga.. hade bilderna föreställt en stillastående bil... hade det synts vilka som var renderade pga bakgrundens lägre upplösning (som då är ren och oblurrad)

Så tycker jag förövrigt att dom borde fördelat lite mer kraft på miljöerna istället för enbart bilarna. (FÖR ojämn kvalla nu).
Men de är inte helt åt skogen... snyggt ändå.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..detta är ju fortfarande Sugar Daddy när det kommer till vem som visar var skåpet skall stå när i avsende grafik och kör simulation.. ingen har kommit ikapp och snart får vi fölrhoppningsvis en ny standard med GT 5.

Nja, själv så tycker jag att Forza både kom ikapp och gick om GT 4... men du vet, smaken är ju delad

KoP
Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

o_o;
Jag såg fan inte skillnaderna direkt när jag titta. Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
Det är ju menat att det ska vara fotograferat med höghastighetskamera. Du får blurriga bakgrunder då. Så jag tycker fan bakgrunden är bra den med. Sen att den ser extra blurrig ut på vissa delar är en annan femma.

Men fortfarande grymt snygg grafik

men en höghastighetskamera får du inte blurriga bakgrunder/bilder.. finns ju höghastighetskameror som som tar 5000+ frames per sekund.

1
Skriv svar