Premiärfilmat: Call of Duty 4

Medlem

Riktigt snyggt! Förrendrerade sekvenser var det ont om, bara han gammgubben i början och slutet, plus flaggan som vajar till ibland.
Det var något CoD2-igt över trailern, vilket är riktigt bra. Längtar!

Medlem
Skrivet av TiCyB:

Var jag ensam om att tycka att det inte såg förrenderat ut? Enbart scriptade scener, visst, men fortfarande gjorda med spelmotorn. Var det förresten Michael Ironside som snackade i början/slutet av videon?

Ja det lät som Splinter Cell, tom effekten på slutet lät som när man knäpper på nightvision i SC.

Medlem

WOW!!! Allt var ingame och det såg väldigt imponerande ut, underbart att höra en rysk röst i bakgrunden. WOW, detta kan bli riktigt bra och väldigt filmiskt, jag är kär!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Detta ser ju ut att bli biffigt HURRRAA! Prisa oden


signatur
Medlem

kändes lite annorlunda än de andra CoD spelen.. men skönt som fan att man slipper WW2 lite trött på d efter 3 spel..

Det liknar lite en bf2:special forces-splintercell och CoD tillsammans, får se om jag ska köpa d

Medlem
Skrivet av Groggy:

Är den nån som hört ett eventuellt realese datum än???

Såg riktigt fint ut!!!!

Hösten 2007 enligt Activision, men vi får väl se...

Inaktiv

Det här ser ut att bli riktigt jävla bra =D, släpps ju till PC oxå har jag hört

Medlem

ja det ska komma till pc och konsoller (360 och ps3 väl.)

Medlem

Alltså... vad är det alla lovprisar? Trailern visar ju inte ett skit som inte varenda annan trailer till shooters har visat. Men end sitter folk och drägglar. Visst CoD var okej spel och detta blir det säkert med men trailern är ju 100% intet sägande och är bara en massa jobbiga snabba klipp...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Bra scriptad action (se actionfilmer för roligast upplevelse)
Jag ahr tröttnat på alla sandboxspel som bara innehåller massa buggar men som ändå heilar sin egen realism, trots att de själva innehåller så mkt fakta och enhetsfel att man blir yr.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Zome0ne:

kändes lite annorlunda än de andra CoD spelen.. men skönt som fan att man slipper WW2 lite trött på d efter 3 spel..

Det liknar lite en bf2:special forces-splintercell och CoD tillsammans, får se om jag ska köpa d

Annorlunda vet jag inte om det såg ut... Vissa scener såg exakt ut som El Alamein-scenen i CoD2 fast i modern tid.

Medlem

Ser lovande ut.

Medlem

Ser snyggt ut, men tror inte jag kommer palla köpa den. Jag är ww2 fan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Påminner förresten inte den mustaschprydde gubben i slutet, både röst- och utseendemässigt, litegrann om John Mullins (legosoldaten som Soldier of Fortune-spelen baserades på)?

Medlem

synd att det inte är ww2

Medlem

Alla FPS hör hemma på PC. Blir faktiskt riktigt förbannad när folk säger att FPS-spel kan vara roligt på konsol. De vet inte vad de talar om.

Inaktiv

Jag vet inte om jag är trött... Men jag kom genast att tänka på trailern till Metal Gear Solid 4...

Medlem

Såg inte imponerande ut. När Call of Duty var i görningen fick jag fan erektion av det jag läste om spelet, och det var knappast någon förskriptad film som fick det att hårdna utan det var ju gameplayet som var grejen.

Visa mig att Call of Duty 4 ger mig den bästa gameplayen någonsin i ett modernt actionspel så blir det intressant, nu har vi endast en rätt klen förskriptad sak med rätt rackig action och det känns inte som att det är något att hurra för.

Medlem

fa gick så snabbt så man han inte se så mkt
haha nice trailer iaf, fattade inte om det var amerikaner eller ryssar eller mellan östern militias det handlade om men intressant värre.
För mig kändes det som rainbow six korsat med Bf 2 eller delta force black hawk down och vanliga Cod stilen

Medlem

Bara de inte inför helikopter och flyg. Det sabbar markstriderna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ser bra ut ... synd att det inte är ww2

Medlem
Skrivet av XploD:

Alla FPS hör hemma på PC. Blir faktiskt riktigt förbannad när folk säger att FPS-spel kan vara roligt på konsol. De vet inte vad de talar om.

Nu är du nog ute och far faktiskt - det är upp till var och en vad man tycker är roligt. Tycker någon att fps är roligt på consol är det väl för fan upp till dom?? Man kan knappast säga till någon att dom har fel när dom säger att dom gillar något. Själv är jag inte förtjust alls i konsoller eller fps på dom - men jag kan inte säga till någon annan att dom inte får vara det

För övrigt får vi väl hoppas på Brothers In Arms: Hells Highway och Medal Of Honor: Airborn istället nu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

tycker det ser ut som det där nya battlefield spelet som är mer ett fps spel ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av XploD:

Alla FPS hör hemma på PC. Blir faktiskt riktigt förbannad när folk säger att FPS-spel kan vara roligt på konsol. De vet inte vad de talar om.

Oj, hårda ord från någon som verkligen inte vet vad han talar om. Du kanske borde prova spela lite FPS/TPS på konsoll, det funkar utmärkt och är faktiskt riktigt skoj. Riktigt skönt att bara glida ner i soffan och slapp spela lite med.

Ser fortfarande inte hur folk kan lovprisa trailern som är ungefär lika intressant som några renderade modeller till en mod.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag tycket rösten lät som den i COH.
Ser faktiskt intressant ut. Något som gör COD bra är att det är enkelt att spela, inga onödiga mysko kontroller. Det applicerat med schysst graffe och bra tema blir nog skoj

Inaktiv

jag är så trött på fps i nutid eller snar framtid
för mycket gadgets och skräp... men sen är jag ww2 frälst med

alla som gillar den aktuella tidseran kommer säkert ha jätteskoj i cod4 dock då det ser ut att bli ett bra spel \o/

Inaktiv
Skrivet av Hooraytio:

jag är så trött på fps i nutid eller snar framtid
för mycket gadgets och skräp... men sen är jag ww2 frälst med

alla som gillar den aktuella tidseran kommer säkert ha jätteskoj i cod4 dock då det ser ut att bli ett bra spel \o/

Och jag som tycker att WW2 är så jäkla utnött

Medlem

hoppas det blir fedt


signatur

Bengebolle

Inaktiv

bleak, ja det verkar som om folk är antingen eller här.

jag ser mer fram emot medal of honor: ab och brothers in arms: hells highway efter jag fick se att cod4 inte var ww2

Medlem

wwwwhooooo verkar as grymt kan knappt vänta ! fick en konstig känsla av Metal Gear Solid ^^

123
Skriv svar