EA om buggar i C&C 3

Robot
Medlem
EA om buggar i C&C 3

Verkar ju erkänna sina problem som behövs fixas iaf.
Bara det är ett plus


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

EA-Developer Smudge är en skön filur. En podcast om just denna patch på podcast också, lite intervjuer osv.

http://www.commandandconquer.com/community/podcasts/default.a...

(Högerklicka på bilden > spara som)

Medlem

Hoppas att dom fixar problemen med editorn med. Tar ca 5 min innan den startar och att den inte är anpassad till 1024x768


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag måste hylla fz som håller koll på cc3 !!!!
tack tack

Medlem

är dehär nå slags fakta-serie av nå slag? kommer vi att få se ännu fler liknande?

EA om buggar i BF1942
EA om buggar i BF2
EA om buggar i BF2142
osv osv osv

Medlem

Well done, fortsätt så


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas verkligen dom gör något åt alla nätverksproblem också! de har lagt upp en "fix" som dom kallar det.... vilket bland annat innebär att öppna ~20k portar på din brandvägg eller i din router, vilket jag inte direkt borde anses som en fix
Än så länge har jag inte kunnat lira spelet online i alla fall! dock är det skitroligt offline!


signatur

8)

Medlem

Trevligt, verkar som om de trots allt bryr sig om sina användare. Gj.

Skrivet av Katana:

är dehär nå slags fakta-serie av nå slag? kommer vi att få se ännu fler liknande?

Så länge inte Ubisoft gör samma sak med SH4, det lär ta tid att läsa igenom allt...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Katana:

är dehär nå slags fakta-serie av nå slag? kommer vi att få se ännu fler liknande?

EA om buggar i BF1942
EA om buggar i BF2
EA om buggar i BF2142
osv osv osv

lamo, dagen bästa


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Helt onödiga saker dom fixar (enligt mig då).
Jag vill att dom ska fixa så att man inte får 5 i fps när man kör multiplayer fast än att man har low i settings.
Kan liksom köra highest på alla spel typ, men kan inte ens köra på lowest i cnc3, då ere nå fel med spelet.
Har gett upp spelet bara för det.

Medlem

Fr0gg0; Spelet är ju programmerat på så sätt att det ska avbelasta GPU:n och istället belasta CPU:n (mer än vad vanliga spel egentligen gör). Problemet är väl bara att deras amibtion var att få en balans på ca 50/50, men slutresultatet verkar ha blivit 80/20 till CPU:ns "fördel".

Det är hanteringen av units som strular och drar hemsk processorkraft. Spelar ingen roll om du så hade tweakat spelet till Ultra Extreme Superduper Low på alla inställningar, CPU:n tar sin andel - och den är stor.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Multiplayer är ett skämt i detta spelet just nu, Trigger_This som är på första plats då och då är en drophacker, sen finns det exploits där engineers kan teleporteras över hela kartan etc, pinsamt EA. Tur att singleplayer räcker ett bra tag

Medlem

Lustigt hur de hade "first!", "second!" och "third post!" snorungar kvar i tråden. Känns fantastiskt seriöst.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Oxide, titta på [SK]Shark med...:S, visst det finns positiva saker med att man inte får en loss när man dissar...men när folk utnyttjar det blir det inte så positivit längre, önskar dom sluta med det bara

1
Skriv svar