Höstens platta: Radical Face

Skägg.
10 Chambers
Höstens platta: Radical Face

Robin har gjort det igen. Skulle vi ha levt i en mörk medeltid skulle han vara den enögda gubben med ett vältuggat kaninben i skägget som kunde hitta nya visor genom att spå i fiskrens. Häromveckan tipsade han om Radical Face och de senaste dagarna har plattan Ghost spelats högt i bilen.

Tänk dig att Mick Jagger klonades i samma ögonblick som han skrev Paint it Black, kopian sattes i kryostasis, fick sina synnerver bombade av Tim Burton, öronen fyllda Smashing Pumpkins och Simon & Garfunkel för att sedan tinas upp i ett indie-kollektiv. Ungefär så låter det i mina öron, som njuter i allra högsta grad.

[http://www.myspace.com/radicalface
All my nightmares escaped my head. Bar the door, please don't let them in >>]

#blogg


signatur
Medlem
Höstens platta: Radical Face

Radical Face är galet bra! Missa inte killens andra projekt: Electric President - ruskigt bra det också.

Medlem

Finally, recognition! Vem vet vad fiskrenset berättar för mig när mörkret tränger sig på ytterligare.


signatur

Robin,
Frilansare

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av båtsman:

Radical Face är galet bra! Missa inte killens andra projekt: Electric President - ruskigt bra det också.

Har inte lyssnat än men killen har verkligen talang.

Skrivet av xplejjn:

Finally, recognition! Vem vet vad fiskrenset berättar för mig när mörkret tränger sig på ytterligare.

Jag har väl kallat dig music maestro i många år nu, så jag väntar ivrigt.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Har inte lyssnat än men killen har verkligen talang.

Ja, det har han verkligen! Du borde lyssna på Electric President, väldigt bra det med!

1
Skriv svar