Spela World of Warcraft med FZ
Innan frågorna börjar hagla:
Varför har vi inte valt PvP-server?
Vi valde PvE därför att det blir enklare att vara casual gamer på en sådan server. Vi föredrar det, helt enkelt.
Alliance luktar strumpa, varför inte horde?
Calle brukar säga att en horde är som en lanare som inte duschat sedan DreamHack gick av stapeln i Borlänge. Alla som varit i Borlänge vet att därifrån flydde gemene man för länge sedan.
Calle brukar säga att en horde är som en lanare som inte duschat sedan DreamHack gick av stapeln i Borlänge. Alla som varit i Borlänge vet att därifrån flydde gemene man för länge sedan.
LMAO!:heart:
Nu skapar FZ fiender, många fiender
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
LMAO!:heart:
Nu skapar FZ fiender, många fiender
Men o så många vänner!
och vi krigar med Alliance
Det där tolkade jag direkt som att ni har krig MOT alliance. Kanske bara är jag
med är med och mot är mot, inte så svårt att förstå eller hur
Otroligt. Vaknade upp med ett välbekant wow-sug som jag inte haft på länge. Men efter några minuters övervägande insåg jag att det bara var att glömma då jag inte spelat sen ett par veckor efter tbc kom pga diverse arbets och fritidsrelaterade orsaker.
Men så möts man av detta. Vilken perfekt idé! Bra initiativ fz.
Och att ni spelar alliance är inte annat än perfekt då samtliga mina high-end chars är just alliance.
Kollar in detta så fort jag kommer hem och flyttar eventuellt sedan över mina karaktärer.
Spelar horde nu pågrund av fina undead racials
Det vore jättekul om några ville joina så att jag kan få instansa och questa med en aktiv guild igen. Jag har haft otur med guilder som inget händer i. Så snälla för min skull
Vad är levelrange i guilden nu?
Slutade också spela för några månader sedan, men har ju faktiskt både en 60 prälle och en 62 (63?) huntard på KT - man kanske skulle skaka liv i kropparna igen...
Edit: Hur hårda är ni på FZ och att vara svensk? Jag vet en del i förskingringen som jag skulle kunna peka åt ert håll (om de inte har hittat något nytt förståss) som är både trevliga och duktiga. Bland annat en dansk som både förstår och pratar en del svenska, samt en hoper med norrmän som är riktigt sköna typer i den undre medelåldern...
Vill någon betala min transfer? xD, orkar helt enkelt inte göra en ny igen hehe. Fast å andra sidan vill ja ha en draenei så man kanske skapar en ny xD.
Sen har ni valt en tokig invite tid, för majoriteten är i karazhan den tiden, det är ju lixom reset idag.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Det vore jättekul om några ville joina så att jag kan få instansa och questa med en aktiv guild igen. Jag har haft otur med guilder som inget händer i. Så snälla för min skull
Har du varit i raid instancer?
Att instanca i vanliga 5-manna är ju superenkelt, många är duktiga idag heh.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
och vi krigar med Alliance
Det där tolkade jag direkt som att ni har krig MOT alliance. Kanske bara är jag
Precis. Trodde jag med tills jag läste kommentarerna.
Tyvärr... jag har alldeles för många alts för att satsa på en till. :/ Men bra idé dock. Om ni skulle få för er att skapa en Alliance Guild på Sylvanas kan ni säga till.
Aktivitetskravet kommer vara att logga in en gång var tredje månad, detta för att inte få en helt död guild.
Vad gäller språket så kommer vi prata svenska - var man bor eller är född spelar mindre roll, så länge man förstår och pratar svenska.
gutt att ni valde alliance istället för freakshow lolhorde som bestå av idioter och kåtafjortisar som tänder på djur o döda ting.
har en söt gnome warrior alt på kultiras, fast vet ifan om ja orka aktivera wow igen. btw för många idioter på kultiras, nybörjare och ungdomar runt 12-13år
lycka till
edit
edit:::
"på slutet brinner vi som vackrast"