Spela World of Warcraft med FZ

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

gutt att ni valde alliance istället för freakshow lolhorde som bestå av idioter och kåtafjortisar som tänder på djur o döda ting.

Går det bra att jag citerar dig under "Trångsynt" på Susning.nu?

Inaktiv
Skrivet av cribba:

PvE och Alliance?!

..THIS IS MADNESS!

haha samma tanke x) !

PvP + Stormscale tack så kan man försöka MB,a lite Fragzoners

Medlem

Hade det varit Horde så hade jag startat en.
Kör redan Alliance på en Neptulon.

Roligt initiativ annars!

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Eftersom jag hatar Alliance så nej men kul i alla fall.

signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Har en Dwarf hunter på alonsus, och det är knappt så jag har tid till att spela den. Så en alt på KT hade nog inte nått lvl40 förrän nån gång nästa år, som tidigast

Men jag ska se om jag orkar... Allt folk jag spelar med ligger på Alonsus, så det känns lite trist att överge dem.

signatur
Medlem

Måste joina ändå tror jag

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det här var jäkligt intressant, överväger seriöst att förnya enbart för detta, blir nog en Präst ännu en gång då, eftersom man nu kanske har chansen att faktiskt få spela med någon, hatar att köra solo med präst

signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Antikvitet
Skrivet av impact:

Det här var jäkligt intressant, överväger seriöst att förnya enbart för detta, blir nog en Präst ännu en gång då, eftersom man nu kanske har chansen att faktiskt få spela med någon, hatar att köra solo med präst

Och precis det är tanken! En skön mix att spelare i alla levlar, så det finns hjälp att hitta från personer man kan lita på. Det kan bli hur bra som helst.

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

omg vad har ni gjort?! jag som precis frusit mitt wow! för att ta en break! så bra gick det lol...min sambo kommer inte bli glad lovat o spelat guild wars med han ikkk! jaja vad är en bal på slottet!?

men alli jaja får ge dem en chans då....
ska bli kul o spela med er;)

over and out!

signatur

No one put´s baby in the corner!

Inaktiv

Låter helt klart intressant

Har en main som är mage lev 70, får se om jag flyttar över den eller ej, beror på vad som händer med nuvarande guildet är segt där som det är nu.

Medlem

Konstigt jag hittar inte Kul Tiras i server list

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

den är nere förtillfället...står att de ska försöka få upp den till kl.14 idag;/

signatur

Inaktiv

Låter som en kanon rolig idé! Är det någon specifik klass som behövs eller är det helt fritt att välja och vraka? Hmm, vilken karaktär ska man flytta?

Medlem

Inte ja heller .. såg precis att dom skulle försöka få upp den 14.00

Inaktiv

Oj, vad mycket glada miner.

Hur många är ni i League of Extraordinary FZ?

Fast jag har 2st 60 rogues på ally,
jag kan flytta en för att mingla med er imellanåt när jag har levlat upp min horde rogue.

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

PaZ
Medlem

Jag tycker ni borde skriva "en/ett guild" och "guildet/guilden" för att vara opartiska i konflikten angående grammatiskt genus på låneord

Antikvitet

Vi startade guilden igår, så än är vi bara tre från redaktionen. Som det står i nyheten kommer jag finnas online från 21-tiden (eventuellt en stund på eftermiddagen också om jag hinner) för att bjuda in folk. Lägg till "Sacires" i er friendslist och skriv till mig när jag kommer online.

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Inaktiv

servern är uppe nu!!!

signatur

Inaktiv

Har problem med att få upp så jag kan skapa en karaktär dock, verkar allmänt segt att logga in också

signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

om någon vill ha någon o lvl med så är jag en drani prälle lemira är namnet;)

signatur

Jag har ett speluppehåll när det gäller wow för tillfället men låter kul i framtiden!

signatur
Inaktiv

KHK

signatur

Medlem
Skrivet av EviZ:

omg vad har ni gjort?! jag som precis frusit mitt wow! för att ta en break! så bra gick det lol...min sambo kommer inte bli glad lovat o spelat guild wars med han ikkk! jaja vad är en bal på slottet!?

men alli jaja får ge dem en chans då....
ska bli kul o spela med er;)

over and out!

Hehe spela på du gumman, ett tillfälle som detta får du ju bara inte missa!

Jag själv får hålla mig till spel utan månadskostnad då detta inte är lika förödande för mina kreativa sysslor hehe. Nu vet jag i alla fall du är i trygga händer med resten av crew'arna och det gäng som kommer byggas upp runt denna guild!

8)

signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Haha, herregud.. Ska man behöva sjunka så lågt att man måste gå över till Ally för att få dyrka sina gudar på FZ! Jeje, man får väl hiva ihop en ny gubbe

signatur

living let die

Inaktiv

Kan inte sjunka så lågt och börja lira Alliance :/ Sedan orkar jag inte börja på en ny

Medlem

PVE???? UGHH *kräks*

Jee
Medlem

Har en level 13 där så kanske spelar lite ikväll.

signatur

Eller inte?

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Jag själv får hålla mig till spel utan månadskostnad då detta inte är lika förödande för mina kreativa sysslor hehe.

Dagens sanning.. sitter bara och lirar istället för att göra musik som man borde

signatur

Inaktiv

Så, nu har man sin mage där, inväntar bara en invite ^^

heter självklart Threezool ingame

123
Skriv svar