Spela World of Warcraft med FZ
Har en Dwarf hunter på alonsus, och det är knappt så jag har tid till att spela den. Så en alt på KT hade nog inte nått lvl40 förrän nån gång nästa år, som tidigast
Men jag ska se om jag orkar... Allt folk jag spelar med ligger på Alonsus, så det känns lite trist att överge dem.
Det här var jäkligt intressant, överväger seriöst att förnya enbart för detta, blir nog en Präst ännu en gång då, eftersom man nu kanske har chansen att faktiskt få spela med någon, hatar att köra solo med präst
Det här var jäkligt intressant, överväger seriöst att förnya enbart för detta, blir nog en Präst ännu en gång då, eftersom man nu kanske har chansen att faktiskt få spela med någon, hatar att köra solo med präst
Och precis det är tanken! En skön mix att spelare i alla levlar, så det finns hjälp att hitta från personer man kan lita på. Det kan bli hur bra som helst.
omg vad har ni gjort?! jag som precis frusit mitt wow! för att ta en break! så bra gick det lol...min sambo kommer inte bli glad lovat o spelat guild wars med han ikkk! jaja vad är en bal på slottet!?
men alli jaja får ge dem en chans då....
ska bli kul o spela med er;)
over and out!
No one put´s baby in the corner!
Oj, vad mycket glada miner.
Hur många är ni i League of Extraordinary FZ?
Fast jag har 2st 60 rogues på ally,
jag kan flytta en för att mingla med er imellanåt när jag har levlat upp min horde rogue.
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Vi startade guilden igår, så än är vi bara tre från redaktionen. Som det står i nyheten kommer jag finnas online från 21-tiden (eventuellt en stund på eftermiddagen också om jag hinner) för att bjuda in folk. Lägg till "Sacires" i er friendslist och skriv till mig när jag kommer online.
Har problem med att få upp så jag kan skapa en karaktär dock, verkar allmänt segt att logga in också
Jag har ett speluppehåll när det gäller wow för tillfället men låter kul i framtiden!
KHK
omg vad har ni gjort?! jag som precis frusit mitt wow! för att ta en break! så bra gick det lol...min sambo kommer inte bli glad lovat o spelat guild wars med han ikkk! jaja vad är en bal på slottet!?
men alli jaja får ge dem en chans då....
ska bli kul o spela med er;)
over and out!
Hehe spela på du gumman, ett tillfälle som detta får du ju bara inte missa!
Jag själv får hålla mig till spel utan månadskostnad då detta inte är lika förödande för mina kreativa sysslor hehe. Nu vet jag i alla fall du är i trygga händer med resten av crew'arna och det gäng som kommer byggas upp runt denna guild!
8)
Jag själv får hålla mig till spel utan månadskostnad då detta inte är lika förödande för mina kreativa sysslor hehe.
Dagens sanning.. sitter bara och lirar istället för att göra musik som man borde