Omröstning - årets shooter blir...

Medlem

ETQW for the win.. typ synd att jag inte har råd med att köpa en laptop som klarar av att spela det spelet.

Medlem
Skrivet av Bill:

GOW har inget med 2007 o göra btw

Och det tycker du att CS och BF har?
Enligt vad det låter så är det inte GOTY som vi röstar om här, eller ens vad som kommer sälja mest utan vad som kommer spelas mest.. Och på den fronten tror jag CS och BF tyvärr kommer vara kvar, mer av tradition än att det är bra spel dock.

Inaktiv

Hohoho, Armed Assault - bäst FPS 2007, den var bra!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

The Darkness!!!

Inaktiv

UT3 > ET:QW > Crysis

Medlem

Här snackar ni om ett spel som inte har kommit och beslutar hur många timmar spelet kommer räcka? Sånt är omöjligt att förutse. Anyhow.. CRYSIS

Medlem

Crysis och ET:QW helt klart.


signatur

Meep!

Flakmonkey

UT3 för min del... iaf om det blir som den blandning av UT2004 och UT som det sägs att det ska bli... Ska bli mycket intressant nu när det ska finnas en "story" för en gångs skull också...

Medlem

Chansar på något Half-Life relaterat... 8)

Inaktiv

Vilka superoptimister det finns på FZ... Klart som tusan CS (och med BF en bra bit efter) blir det dominerande spelet även det här året. Den bittra sanningen. Tyvärr.

Medlem

som den quakefanboy jag är så.. ET:QW

Medlem

Tycker inte direkt något av de spelen verkar vara något att köpa. Alltså, dom ser kanon ut - men tror personligen crysis blir mest kul i singelplayer. Om jag tvunget måste välja något ligger väl Quake Wars högt eftersom det är ett vinnande koncept i längden (ser vi ju på bf spelen).. men tja..vet inte, svårt att känna entusiasm. UT3 ser kanonsnyggt ut, men efter unreal tournament 1 så tycker jag det mest känts som en återupprepning i ny kostym och högre krav.. vet inte om det direkt rockar min värld


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Bioshock, på min lista iaf.

Inaktiv
Skrivet av Namron:

Vilka superoptimister det finns på FZ... Klart som tusan CS (och med BF en bra bit efter) blir det dominerande spelet även det här året. Den bittra sanningen. Tyvärr.

Jo, för att enligt vissa vara världens bästa spel så har HL2 en väldigt, väldigt, väldigt liten andel onlinespelande spelare. 8)


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

tror att Quakewars kommer att luska fram det största communityt, och bli ett av de största onlineliren

crysis lär vara en storsäljare för singelplayer, men tror inte det blir så många som lirar multiplayer direkt, som det brukar vara med spel som utvecklats för singelplayer men som har fått multiplayerfunktion inslängt för att det typ är 'standard' idag.

Flakmonkey
Skrivet av Katana:

tror att Quakewars kommer att luska fram det största communityt, och bli ett av de största onlineliren

crysis lär vara en storsäljare för singelplayer, men tror inte det blir så många som lirar multiplayer direkt, som det brukar vara med spel som utvecklats för singelplayer men som har fått multiplayerfunktion inslängt för att det typ är 'standard' idag.

Grejen med Quake Wars är ju att det inte är realistiskt... den stora massan vill ju ha spel där de får skjuta med sina MP5:or AK4:or och allt vad det är... tror faktiskt inte Quake Wars kommer bli så stort som det förtjänar att bli av den simpla anledningen :/

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Katana:

tror att Quakewars kommer att luska fram det största communityt, och bli ett av de största onlineliren

crysis lär vara en storsäljare för singelplayer, men tror inte det blir så många som lirar multiplayer direkt, som det brukar vara med spel som utvecklats för singelplayer men som har fått multiplayerfunktion inslängt för att det typ är 'standard' idag.

Grejen med Quake Wars är ju att det inte är realistiskt... den stora massan vill ju ha spel där de får skjuta med sina MP5:or AK4:or och allt vad det är... tror faktiskt inte Quake Wars kommer bli så stort som det förtjänar att bli av den simpla anledningen :/

jasså, är folk så petiga?

trodde inte folk brydde sig så mkt om själva vapnena, men tror ändå att quakewars kommer att dra till sig det största klancommunityt bland de nya spelen, något annat vore flummigt när man tänker på hur mkt arbete splashdamage lagt ner på att anpassa spelet för klan-lir och teamplay

Medlem

TF2 helt klart när det gäller multiplay!

Inaktiv

*fnys* Hittils är ju Arma lätt det bästa.

Får vänta med att uttala mig om resten då dom flesta som har potential inte släppts än

Enda som egentligen känns som om det kommer kunna tävla med Arma är ju quakewars, sen får man se hur mkt det måste moddas innan det blir kul att lira.

12
Skriv svar