Crysis-film från GDC 07

Robot
Medlem
Crysis-film från GDC 07

Bara Älskar det;):P

Medlem

:heart:Crysis:heart:

Kan inte vänta tills spelet kmr=)=):D

Medlem

Jisses. Kan inte låta bli att undra hur CryEngine 3 kommer att se ut


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Flashfilmen kommer inte förbi 10 sekunder för mig. Den bara stannar.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Samma här, super, men klickade man förbi den sekunden så fortsatte den (dock utan ljud)

Underbar motor ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Detta spelet är ju bara för mycket (Dregel).


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

så sjukt snyggt.

Flakmonkey

Hoppas för Cryteks skull att motorn är smidig att för multiplattformsutveckling... vore synd om den här motorn gick samma öde till den första

Medlem

Blir intressant att se vad andra utvecklare kan göra med motorn.

Medlem

sjukt fina animationer, och explosionen i slutet... har sett den förut men varje gång får man ett leende upp till öronen

Medlem

Riktigt snyggt ja, men blir nog ingen Crysis för mig..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ush vad grymt!! bara att köpa ett 8800 gts kort då så kan man spela det:D
längtar tilsl det komemr!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Har funnits ute ett bra tag, dock jävligt imponerande.

Medlem

nice! får hoppas att mitt 8800GTX klarar av spelet med all sin glans...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Asså, det är helt fantastiskt coolt... Får väl ta och uppgradera dumburken snart...


signatur
Medlem

Blir ett HD2900XT så fort det släpps så man kan spela det här med någolunda fina inställningar.
Ett av spelen som man ser fram emot även om det mot förmodan bara kommer kännas som ett stort tech-demo.

Skrivet av Dogge:

Har funnits ute ett bra tag, dock jävligt imponerande.

Kan du ge mig länk till vart det här klippet finns och är äldre än en dag?

Medlem

Tror jag har sett den här för ett tag sen.

Lampan i båten - Sett
Animationerna - Sett
Depth in filed - Sett
What you is what you play - Sett
Bron med tunorna - Sett

resten tror jag var nytt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Satan vad coolt.

Och då menar jag inte att Night Hawk har sett klippen sen tidigare.

Medlem
Skrivet av Heya:

Blir ett HD2900XT så fort det släpps så man kan spela det här med någolunda fina inställningar.
Ett av spelen som man ser fram emot även om det mot förmodan bara kommer kännas som ett stort tech-demo.

Skrivet av Dogge:

Har funnits ute ett bra tag, dock jävligt imponerande.

Kan du ge mig länk till vart det här klippet finns och är äldre än en dag?

Filmen visades på gdc runt 8 mars så då kunde man se den. Det enda som är nytt nu är att den är släppt i bättre kvalite och högre upplösning.

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=47426
http://www.crysis-online.com/Media/Videos/sd-video-2007.php

Medlem

Ojojojojojoj!!! Blev alldeles varm i själen av det där!
Wow! Wow!
Jädrans vad realistiskt det såg ut när gubben lutade sej åt sidorna när han svängde under tiden han sprang. Bara en sån sak.

Fast i den perfekt värld (för mej) hade det hetat Far cry 2 istället för Crisis, och handlat om Jack Carvers fortsatta äventyr...

"You, in the shirt!"


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Allt förutom delen med personen som justerar sig för lutning fanns med tex på GDC för ett år sen:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9881&type=wmv&pl=ga...

dkd
Medlem

Holy jävlar, det skulle vara trevligt att äga den där level-editorn. Eller vad det var.


signatur

Ehe.

Medlem

Coola grejer! Blev lite impad av explosionen och tryckvågen på slutet! (Innebär detta att Crysis kommer att innehålla "mininukes" eller?)

Medlem

ÅHHHH! HERREGUD!

KOLLA TRYCKVÅGEN I SLUTET!

Jag blir i exstas!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Precis allt i filmen har jag sett sen innan, dock inte lika bra kvalle

*ge mig spelet nu*

Medlem

Vad alla personer är tuffa som sett filmen förut. Ni är mina förebilder! ..........*ironi*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem


Det ser onekligen asbra ut. Man bara njuter av att se filmen. Men man får väl räkna med att uppgradera datorn rätt saftigt för att det skall kunna flyta bra i schysst upplösning.

Hoppas att spelet lever upp till förväntningarna också; läste en interjuv med producenten i Game Reactor. Deras filosofi för Crysis verkar vara att det skall vara väldigt öppet för spelaren att välja hur han vill angripa problem och hinder i sin väg.

Jag älskade Far Cry när det kom, men de förbannade Trigens var mest irriterande. Striderna mot legosoldaterna var den riktiga höjdaren i det spelet, speciellt på de högre svårighetsgraderna när deras AI var riktigt slug.

Aliens i Crysis verkar i alla fall inte vara korkade Trigens som är svåra bara för att de tål hur mycket stryk som helst.

MFC
Medlem

Ruggigt grymt.. sjukt grymt.. vill inte ens veta vilken kod de använt för att implementera den grafiken, fysiken och annat..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tror det kommer bli en hel del rökutveckling från min burk.

123
Skriv svar