Ny Medal Of Honor: Airborne-film

Robot
Medlem
Ny Medal Of Honor: Airborne-film

lite ovanlig trailer för ett spel:P
fast tyckte den var ganksa bra ändå verkar blir ett snyggt spel också så hoppas dom gör det bra!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Jag tänker inte spela ett endaste nytt ww2 fps till förräns de gör en tysk singleplayer story också! Min personliga åsikt. Kommer dock fortsätta lira CoD2 online!


signatur
Medlem

Tappa bort med på 52nd airborne nånting, förvirrande.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

bland det tråkigaste filmklipp ajg någonsin sett. Det var inget som såg imponerande ut, och väldigt jobbig musik i bakgrunden. Bara satt och väntade på " USA is the greatest country in the world" loggo men det slapp jag iaf.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

snacka om att lägga resurser på att föröska hypa ännu ett linjärt ea-b-ww2-spel

Medlem

Varför står det "Italy" i början av videon under Operation Avalanche? Har ingen koll på några slag från andra världskriget, men nånstans känns det inte helt rätt att det står Italy där och Grekland i nyheten

Hursomhelst lär spelet suga. WW2-spel känns ungefär lika heta som Mario.

Skrivet av Spectral:

Varför står det "Italy" i början av videon under Operation Avalanche? Har ingen koll på några slag från andra världskriget, men nånstans känns det inte helt rätt att det står Italy där och Grekland i nyheten

Hursomhelst lär spelet suga. WW2-spel känns ungefär lika heta som Mario.

Jo har för mig Operation Avalanche var en del av invasionen av Italien under 1943 medans Patton och Monty gick iland på Sicilien (Operation "Husky") så var operation "Avalanche" fokuserad på Italienska fastlandet (Salerno) för att skära av trupptillförseln av axeltrupper norrifrån.

Men rätta mig om jag har fel


signatur
Medlem

Äsch, det här kanske återstället MoH-spelen till deras forna ära, dvs innan CoD kom.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skribent

Varför inte satsa på någonting nytt, den tyska luftlandsättningen av Kreta kanske?

Skrivet av Dumlen:

Äsch, det här kanske återstället MoH-spelen till deras forna ära, dvs innan CoD kom.

MoH var bra och revolutionerande men du kan ju inte säga att de var bättre än CoD och där har vi ju CoD exp. United offensive som nästan tyvärr är bättre än CoD 2 om man inte räknar grafiken förstås!!!!

Nej som jag sagt innan ge mig en tysk storyline....det spelar för tusan ingen roll om man förlorar kriget i slutet...-de kan göra så att om man klarar vissa uppdrag utan större skador att man blir en ww2 veteran, som en karriär stege......Gör ingen ett sånt spel snart får la jag och mina online polare göra det själva med hjälp av konsum löner....lol


signatur
Skrivet av bastard:

Varför inte satsa på någonting nytt, den tyska luftlandsättningen av Kreta kanske?

Ja exakt! Det var ju den officiellt första största luftlandsättningen etc


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Dumlen:

Äsch, det här kanske återstället MoH-spelen till deras forna ära, dvs innan CoD kom.

MoH var bra och revolutionerande men du kan ju inte säga att de var bättre än CoD och där har vi ju CoD exp. United offensive som nästan tyvärr är bättre än CoD 2 om man inte räknar grafiken förstås!!!!

Nej som jag sagt innan ge mig en tysk storyline....det spelar för tusan ingen roll om man förlorar kriget i slutet...-de kan göra så att om man klarar vissa uppdrag utan större skador att man blir en ww2 veteran, som en karriär stege......Gör ingen ett sånt spel snart får la jag och mina online polare göra det själva med hjälp av konsum löner....lol

Inte så svårt att lista ut att det är ett riktigt
riskabelt tema i och med att dem oftast framställs
som ONDA(tyskarna) vilket dem dock inte var på
sätt och vis inte den vanliga soldaten de var juh
snarare SS förbanded,officerarna , ledning osv
som var nazister om man vill uttrycka det så.

Men i alla fall så är temat alltför riskabelt för att
sattsa miljoner på skulle jag tro , dock skulle
dem kunna tjäna mkt påt om det gick bra
och dem inte fick allt förmkt politik skit osv.

Anyway moh ägde ww2 fps scenen innan cod
dök upp ca 1-2 efter allied assault och kan man
sin historia vet man att ca 30 pers som var med
och gjorde allied assault gick med & startade
infinity ward som sedan gjorde COD.

Personligen hoppas jag airborne lyckas
och än sålänge är dem väldigt tysta om titeln
hoppas verkligen på den och att EA genomarbetar
den ordenligt.

<3 fallskärms hoppning :D:D inget linjärTTT!

Medlem

Medal Of Honor serien, Bf1942, Call Of Duty spelen och delvis Brothers In Arms spelen rockar...så detta blir säkerligen också kanon
Får väl förboka det asap! (Hoppas bara dom håller samma höga kvalite på ljuden som CoD2..men det gör dom nog med tanke på vad man såg dom gjorde för att få rätt ljud på planet)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar