Transformers: The Game-hemsida uppe

Robot
Medlem
Transformers: The Game-hemsida uppe

Jäklar vilken ball sida. Måste titta mer.

Inaktiv

Transformers har hängt med sedan man var liten pojke


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Har fortfarande orginalets första avsnitt på VHS hemma hos föräldrarna.

Medlem

Filmlicens-spel...

Nog för att jag egentligen inte ska döma ut det innan jag ens har sett den...men...

Har man höga förhoppningar om ett spel som mer eller mindre bara lutar sig på en filmlicens...tror jag nog man smackar besvikelse i sitt eget ansikte.

(Transformers-spel skulle man kunna ha gjort närsomhelst, men det är nu det passar, när det glider på filmens framgång/flopp)

Inaktiv

Är det bara jag som inte riktigt gillar designen på dessa "nya" transformers?

Känns som att dom gamlar var lite mer legoklossiga på något sätt. Eller har jag fel?

Medlem

Mjo dom gamla hade en lite mer fyrkantig design. Men jag gillar den nya designen, de känns mer som att dom verkligen kommer från en annan värld och inte att dom är tillverkade hos Volvo Trucks i Tuve.

Medlem

Om man ska bortse från sina nostalgiska värderingar, vilket man kanske borde, så är jag nog bunden att hålla med Mahone på den punkten.
..även om nu hela konceptet är lite flyktigt med att de fortfarande är något av vår värd, men ändå inte.. fuckit, är ju transformers fcol. ^_^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Varför måste alla invasioner av Jorden ske just den 4 juli? Suck...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Varför måste alla invasioner av Jorden ske just den 4 juli? Suck...

Ja se jänkarna, finns det någon som INTE retar sig på dom?


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar