PENISFAKTA

PENISFAKTA

I morse när jag satte datorn så tänkte jag förstås att det skulle bli en helt vanlig trevlig dag, med till exempel helt vanliga trevliga ikoner på mitt skrivbord.

Sen såg jag det här.

Vad är det här, tänkte jag först. VAD ÄR DET HÄR?!? tänkte jag sen. Sen förstod jag vem det var som skulle kunna lägga till ikoner som heter PENISFAKTA på mitt skrivbord. Det måste vara den där nedrans sambon jag har.

- Men cp, jag pluggar till sjuksköterska, remember?! Vi läser Urologi just nu, remember?!? försökte hon slingra sig när jag konfronterade henne.

- Dra den om JULTOMTEN OCKSÅ NÄR DU ÄNDÅ ÄR IGÅNG! ropade jag sårat tillbaks och gjorde sedan det jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. Jag klickade på bilden "en annan penisbild". Jag var bara tvungen att veta.

Det här är vad jag fick se.

Nu vet jag knappt vad jag ska tro.

#blogg

Inaktiv
PENISFAKTA

Hahaha, du får mig att skratta! Tack Johan!

Så lite så!

Inaktiv

Det är ju en bild av en trasig snopp. Sånt måste man väl få lära sig om på urologilektionerna?

Det påminner mej lite om den där gången när en bekant döpt sin hemtenta (som hon var rätt less på) till kukenkuken3.doc och råkat skicka in till sin föreläsare. Om hon ändå haft urologiursäkten att falla tillbaka på...


signatur

hahaha, kukenkuken3 är uppenbarligen ett sjukt epic namn på ungefär vad som helst.

Inaktiv

Det ser ju ut som helt normala penisbilder. Vad är problemet?

Medlem

*Vinkar till Jimmy*

Hahahaha fan vad underbart.

Påminner lite om min kompis som fick ett mail som slingrat sig igenom Spammen och in i inkorgen.

"YOU'VE WON A FREE ANUS UTENSIL!"

Och han undrade vad utensil betydde.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Medlem

Nintendo Wii-HD snopp?

1
Skriv svar