Age of Conan filmat

Robot
Medlem
Age of Conan filmat

Fellänkat, jag ser bara GTA4 trailern

Medlem

Snälla, inte ännu ett april skämt..

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Flakmonkey

Sådär, nu ska det vara rätt film

Medlem

Fina miljöer de hade fått till. Ge mig mer!

signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Inaktiv

Flashfilmen funkar inte fem öre, inte för mig i alla fall. Får upp en oläslig röd text i 9 sekunder. Blir väl tvungen att dra ner filmen från filarkivet.

Medlem

Flash funkade inte för mig heller men laddade ner filmen. Ser rätt stämingsfullt ut, dock lite skakiga skuggor på sina ställen. Fina animationer på hästen iaf.(fast gubben håller inte i några tömmar när han rider )

Flakmonkey
Medlem

<3 SpeedTree

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Inaktiv

Ser verkligen fram i mot det här spelet. Hopas man inte blir besviken.

Medlem

Oj. Är man vad vid det vanliga WoW ridandet (då man sitter på hästen, that's it! Fastlimmad) så är detta riktigt snyggt!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Inte fult!

word

signatur

Bara gör det.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta liret också, man får hoppas att man kommer med i betan när den nu startar.

Inaktiv

Ser oerhört bra ut, enda nackdelen är väl att datorn man har nu inte klarar av det med bra inställningar. Älskar miljöerna, de är så underbara. Animationerna på hästen såg väldigt bra ut... gaeh.. me wants!

Medlem

Ger rätt mycket för inlevelsen att man verkligen kan se berg och dylikt på långa avstånd till skillnad från vissa MMO...

signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

QRT
Medlem

Får nån annan film när jag försöker tanka den. Fury eller nått.

Medlem

Väldigt vackert spel

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

AoC verkar bli något

signatur

War never changes.

Medlem

Jag kan definitivt tänka mig att skaffa AOC. Har redan Vanguard i o för sig, men är AoC snyggare och bättre så lär det bli ett byte

Kraftig dräggelvarning om det här är in-game.

Medlem

Eek, helt vackert! Och ridanimationen såg riktigt najs ut.

Medlem

"Snygg ridanimation, det här spelet är ett måste att köpa!!"? Ska mer till än snygga animationer för när man reser och snygg grafik för att jag ska bli intresserad och mycke mer än så har man inte fått se än så..

Skrivet av Heya:

"Snygg ridanimation, det här spelet är ett måste att köpa!!"? Ska mer till än snygga animationer för när man reser och snygg grafik för att jag ska bli intresserad och mycke mer än så har man inte fått se än så..

Det man har sett slår åtminstone WoW med hästlängder

signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Heya:

Det man har sett slår åtminstone WoW med hästlägder

Enligt mig säger inte det speciellt mycke...

Inaktiv

Gillar tanken på att äventyra i skogen,som man gjorde när man var en liten knåd. fast med större vapen förstås!;)

Medlem

Tyvärr kan jag väll tänka mig att dom kommer proppa skogarna fullt med mobs så man inte kan ta sig någonstans utan att bli attackerad (som i allas vår wow).

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Heya:

Det man har sett slår åtminstone WoW med hästlängder

Har ju inte visats speciellt mycket av själva spelandet, mest miljöbilder vilket inte säger ett skit. Men jag hoppas det blir bra

signatur
Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

Tyvärr kan jag väll tänka mig att dom kommer proppa skogarna fullt med mobs så man inte kan ta sig någonstans utan att bli attackerad (som i allas vår wow).

Ja precis.Svårt att undvika sånt kanske?i dont know.

1
Skriv svar