Cooking Mama: Cook Off till Europa i maj

Robot
Medlem
Cooking Mama: Cook Off till Europa i maj

Hahaha, göra semlor?

Wii är för bäbisar, ps3 is the shit

Inaktiv

riktiga män skäms inte av att göra semlor 8)

Inaktiv

haha

dåligt den som köper det har tråkit:evil::down:

signatur

*blink*

Inaktiv

ja, vad trodde du?

man köper inte ett spel om man redan har något annat roligt att göra

Medlem

Enligt mig så är de här ett bland de larvigaste spelen jag sett, men de finns säkert någon som lär tycka om de, speciellt japaner

Medlem

Vilket ofattbart onödigt spel. Hur kul är det att laga massa mat om man inte kan äta det? Nåja lär väl finnas någon som tycker det är kul även om jag verkligen inte ser varför ( The sims: cooking någon?)

Inaktiv

fan va de gnälls då kul för en gång skull om de kommer lite nya spel inte bara en jävla massa mmo och fps

Medlem

har Cooking Mama till Nintendo DS och det är grymt kul !
rekomenderas .. tror att Wii versionen kommer vara bättre då den innehåller mulitplayer ..kan nog vara riktigt nice att tävla mot varandra

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

cooking mama har jag sökt efter till ds det verkar kul där, dock att ha det till nån stationär konsol vettefan, men då är det ju wii också det ska komma till

Inaktiv

lustigt att det nästan bara är folk som har dom "coola" Xbox eller PS som gnäller här ^^

Medlem

Kollade precis på gametrailer reviewen, verkar som enligt dom att man ska hålla sig till DS-versionen då den är mycket bättre. :/
Skulle väl vara om man vill testa på kontrollerna kanske

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Cooking Mama: Fook Off

Inaktiv

haha det här spelet är faktikst ganska roligt till ds! skulle dock aldrig kunna göras spelbart utan touchscreen!

1
Skriv svar