Forza 2, ett första intryck

Medlem
Forza 2, ett första intryck

Har bara spelat ca 14 timmar. Men har skapat mig en uppfattning om spelet.
Det är ett riktigt roligt spel, snygg grafik, bra ljud och överlag härligt känsla.
Hoppades på att få min #Microsoft - Wireless Racing Wheel idag, som jag beställt hos #Webhallen.

Det lär bli en helt annan körupplevelse med ratt och pedaler. Eller vad säger ni racingfantaster som använder den?.

#blogg

Medlem
Forza 2, ett första intryck

Jag har själv inte ratten, men har fått äran att testa den hemma hos några bekanta.
Ratten ligger bra i knäet och står bra på ett bord. Jag körde det relativt gamla spelet PGR3 den kvällen och tillsammans med ratten blev jag inte alls övertygad. Men jag tror detta beror mycket på PGR3. Ingen force feedback alls.
Du får plottra ner sen vad du tycker om ratten tillsammans med Forza 2.

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Jag har själv inte ratten, men har fått äran att testa den hemma hos några bekanta.
Ratten ligger bra i knäet och står bra på ett bord. Jag körde det relativt gamla spelet PGR3 den kvällen och tillsammans med ratten blev jag inte alls övertygad. Men jag tror detta beror mycket på PGR3. Ingen force feedback alls.
Du får plottra ner sen vad du tycker om ratten tillsammans med Forza 2.

Japp, ska göra det. Hoppas på att få den på måndag.
Såg att den var skickad idag.

Kör med handkontrollen nu, och man får inte dom där mjuka kurvtagningarna man vill ha.

Medlem

Kom ihåg att köra med elkabeln i för att få full force feedback


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Kom ihåg att köra med elkabeln i för att få full force feedback

Japp. läste det i en recension av ratten.
Såg nu att ratten var i örebro. paketet väger in på 7,6 kg.

1
Skriv svar