Cellius utvecklar tre Playstation 3-exklusiva titlar

Robot
Medlem
Cellius utvecklar tre Playstation 3-exklusiva titlar

Alla tre titlar ser ut som bra koncept iallafall! De är nice.

Medlem

Riktigt intressant


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Ser ut som tre nya Manga filmer eller serie tidningar?? Varför jag aldrig fastnat för "japanska" spel.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

*Second* verkar bli intressant, ska tydligen påminna om Fahrenheit.

Medlem
Skrivet av Tony:

*Second* verkar bli intressant, ska tydligen påminna om Fahrenheit.

exakt, ser mycket intressant ut. Älskar Fahrenheit!:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ser ut som tre nya Manga filmer eller serie tidningar?? Varför jag aldrig fastnat för "japanska" spel.

Du tror inte att de kan bero på att är utklipp från japanska tidningar? Om du bara fokuserar dig på bilderna så finns de inte en enda koppling till manga.

Jag tror alla dessa titlar kan bli spännande, något att hålla ögonen på.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Ser ut som tre nya Manga filmer eller serie tidningar?? Varför jag aldrig fastnat för "japanska" spel.

lol....mangafilmer...
bästa jag hört idag...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av HaZe303:

Ser ut som tre nya Manga filmer eller serie tidningar?? Varför jag aldrig fastnat för "japanska" spel.

lol....mangafilmer...
bästa jag hört idag...

Anime = film
Manga = serier

För att klargöra lite


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Ser väldigt bra ut! Hoppas det blir kul.

Medlem

De lyckadesfånga mitt intresse, med alla tre titlarna faktiskt. Fantasin plus koncepten på bilderna gjorde att det började vattnas lite i munnen

Medlem

ja tycker att det var chain som såg ut som farenheit och inte second


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser väldigt intressant ut, alla 3 spelen. Borde väl dock finnas någon som kan japanska och kan översätta vad det står om spelen.

1
Skriv svar