Crysis-demo strax före lanseringen

Medlem
Skrivet av redmac:

jo mycket är pga av drivrutinerna som är fruktansvärt dåligt optimerade, flera spel som ger konstiga grafikfel (vita föremål på source spel, någon?) samt spel som presterar fruktansvärt dåligt oavsett inställningar (ArmA någon?) Man får hoppas de får till sina drivrutiner snart...*suck*

Över en månad sedan de släppte de senaste drivarna, antar att de har fullt upp med att fixa drivarna för Vista skiten...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Bill:
Skrivet av redmac:

Ska bli intressant och se om mitt 8800 GTX duger till någonting, hittills har den varit till besvikelse...någon som vill köpa mitt GTX? erbjuder 4000:- inkl frakt, det är ett MSI kort.

Varför besviken?

Personligen så tror jag han syftar på drivrutinerna?? Det tycker jag är 8800´s svaghet, själva hårdvaran är bra, men drivrutinerna borde ses över av nv. Håller väldigt låg kvalitet...

jo mycket är pga av drivrutinerna som är fruktansvärt dåligt optimerade, flera spel som ger konstiga grafikfel (vita föremål på source spel, någon?) samt spel som presterar fruktansvärt dåligt oavsett inställningar (ArmA någon?) Man får hoppas de får till sina drivrutiner snart...*suck*

Jag har ett 8800GT och är grymt nöjd med prestandan. Det beror ju naturligtvis på att jag även har rätt hyfsad hårdvara runtomkring. Kör Vista Home Premium x64. Klart man märker att vissa drivrutiner inte är optimerade (blir dom nånsin det?) men med tiden så kommer ju fler och bättre drivrutiner att komma ut. Fick Stalker nyligen och kör det på högsta grafik i 1280x1024 och det flyter perfekt...längtar dock efter ett dx10-spel så att man kan få se vad kortet presterar när det kan utnyttja det.

12
Skriv svar