The day of reckoning

Medlem
The day of reckoning

Mässans sista dag. Jag sitter i presscentret och kollar mailen innan första mötet: har jag hunnit se allt jag ska? (nej) Vem har jag glömt att prata med? Vilka är här som måste hittas, och var ÄR egentligen killarna från <b>id Software</b>? (de åkte hem i onsdags efter att ha gett ungefär tre intervjuer, svinen)

En snabb titt på listan, som inkluderar <i>Heavy Rain, Operation Flashpoint 2</i> och <i>Rockband: World Tour</i>, får mig att tro att det här kan bli en riktigt bra dag. Med lite tur får jag se kommande <i>House of the Dead</i> också, hoppas bara att cornykänslan är intakt...

Du är skyldig dig själv att läsa och se allt du kan om <i>Empire: Total War</i>. 2009 års bästa strategispel, eller åtminstone det mest episka och detaljerade. Att se dina små rödrockar skruva på bajonetter och kasta sig över muren för att springa över ett öppet fält mot fienden ger gåshud, och AI:n ser ut att vara den bästa hittills i ett realtidsstrategispel.

#blogg

Medlem
The day of reckoning

Berätta allt om Heavy Rain! Nu!


signatur

Vincere vel mori.

Medlem

Inte mycket att berätta än, men om 14 minuter skakar jag hand med David Cage - sug på den!

bästa strategispelet 2009 släpps nästa vecka Mats: Disgaea 3!


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Men det är ju inte 2009...

1
Skriv svar