Ännu mer sladdar...

Medlem
Ännu mer sladdar...

Japp, nu har man skaffat sig ett nytt nätaggregat för att senare ha kraft nog att driva ett nytt grafikkort.

Ett Corsair TX 750W blev det, med lite smått och gott, som 80+ effektivitet och kabelstrumpor. Dock inte det INTE modulärt. Detta resulterade i kaos då detta nätagg har nästan dubbelt så mycket sladdar som mitt förra =/

Eller okej, så farligt var det inte, men fick fylla en HDD bur med sladdar och blockerade en fläkt men aja, de syns inte så mycket, bara som en matta på golvet i chassit... Allt som allt om man kollar innan så blev det nog bättre i alla fall och nu har jag kraft att driva ett mindre rymdskepp, typ.

Aja, här är lite bilder...

Innan
Efter utan sida
Efter med sida
"Efter" bilderna tagna med mobilkamera, därför den dåliga kvalitén.

#blogg


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Ännu mer sladdar...

Ser väl mysigt ut

Medlem

Myspys indeed. Fint nätagg, synd att det inte är modulärt, grymt skönt att slippa ha överflödiga kablar. Undrar bara vad du ska ha för grafikkort som kräver ett sånt mastigt nätagg, 4870 X2?

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Myspys indeed. Fint nätagg, synd att det inte är modulärt, grymt skönt att slippa ha överflödiga kablar. Undrar bara vad du ska ha för grafikkort som kräver ett sånt mastigt nätagg, 4870 X2?

Nej, det är verkligen overpower för vad jag kommer köpa, ett 9800GTX+

Men nu känns det synd att man inte köpte ett HX620W som både skulle räckt fint och är modulärt... ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar