Är här igen!!!

Inaktiv
Är här igen!!!

Ja nu är det dags igen, jag är tillbaka med min blogg jag vet att många har klagat på att jag är dålig på att göra styckeindeling osv. Men nu är det slut med det efter att ha gåt igenom ännu ett år i skolan har jag verkligen försökt att fila på mina svenska kunskaper och tagit upp mitt betyg från g- till vg. Och jag hoppas att detta ska märkas, kanske är det ingen stor förändring men någonting borde jag ha lärt mig. Så hoppas ni gillar bloggen!!

I och med omstarten så tänkte jag att jag ska börja ha ett tema i bloggen, och då försöka hålla mig till det. Och då tänkte jag vad skulle passa bättre än att skriva om Rock Band, nja ingenting va. Så jag bestämde mig för det, men det enda problemmet är att jag inte har Rock Band, men jag kommer antagligen införskaffa det denna vecka. Om min Xbox behagar komma hem från lagningen. Ja, jag har fått ring of death för andra gången. Så i väntan på den och Rock Band kommer jag skriva om andra spel och om min egna musiska karriär och hoppas att ni finner deta lika intressant.

Mwh Hallanolan

#blogg

Medlem
Är här igen!!!

welcome back!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar