Vinnarna i FZ:s C&C 3-tävling utsedda!

Medlem

Yay! Jag vann något (Joakim Murberg)! Jag har inte vunnit något på åratal!
När får man sitt pris? (Har inte fått mail, pm eller något sånt..)

Kan passa på att tillägga att jag skrev Anthony Hopkins, efterssom han ser så galen men ändå snäll ut

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Wee!

Jag är Daniel Platt, svarade Edward Norton på Kane, trodde han kunde göra ett schysst jobb! Hoppas att dom från Göteborg etc faktiskt tar sig hit för jippot!

nä nu jävlar jag svarade också på edward norton!

grattis till dig!

Medlem
Skrivet av Sabel:

Tack så mycket!

Nu har jag glasbitar i hela sängen slet upp brevet och ja... som sagt glas i sängen.... suck

MEN! det var trevligt att vinna trots att jag inte har möjlighet att åka till sthlm :/ .

edit: Jag svarade "James Earl Jones" (han som gör Darth Vaders röst)

resten av svaren var inte så svåra... google är min vän!

/Oscar Samuelsson / Sabel

NEJ! det va ju tiberium kristaller!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mellanare:

Haha, min inbjudan gick hem till morsan där jag för tillfället inte bor. Hon öppnade inte kuvertet men hon ringde mig alldeldes upprörd och frågade om jag hade beställt knark över internet, hon trodde att det var typ knarkfrön i kuvertet. Givetvis var det tiberiumkristaller.

Grattis till de andra vinnarna.

David Liberson

Haha, klockrent.


signatur
Skrivet av Mellanare:

Haha, min inbjudan gick hem till morsan där jag för tillfället inte bor. Hon öppnade inte kuvertet men hon ringde mig alldeldes upprörd och frågade om jag hade beställt knark över internet, hon trodde att det var typ knarkfrön i kuvertet. Givetvis var det tiberiumkristaller.

Grattis till de andra vinnarna.

David Liberson

lol hon tänkte typ "Ånej nu har han börjat knarka igen :(" lol klockrent


signatur
Jee
Medlem

Haha. Lyckat att köpa knark över internet. Tror inte det skulle gå så bra.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Jee:

Haha. Lyckat att köpa knark över internet. Tror inte det skulle gå så bra.

Varför inte? Tror inte att de väntar sig att de ska hitta grönt knark i ett brev

Medlem

Svarade som många andra fel på Dune frågan.

Mitt val för skådis var John Malkovich, är det någon som kan spela ond, så är det han.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

grattis....Hoppas detta spel är minst lika bra som föregångarna..

Medlem

Haha, jag skrev också Reinfeldt!
Vann inte men har inbjudan från annat håll, vi ses där.

Medlem

Jag skrev Bill Goldberg med en skit bra förklaring varför
svarade fel på jävla dune frågan.

Jag var sääääääääääääääääääker att det fanns två dune spel som westwood har gjort, Dune 2 ( det som var skit bra) och dune 1 , som var inte så bra.

Livet är hårt. så är det.

Inaktiv
Skrivet av Vextor:

Frederik Reinfeldt - Inte nog med att han är snaggad, han verkar ju dessutom komma fråen annan planet.

"Annan planet" syftar på att Kane eventuellt inte är från jorden.

Notering: Jag skrev mitt svar som ett skämt, det behöver inte säga något om mina politiska åsikter.

Jag vann en musmatta och t-shirt! Yay me!

Jag föreslog också Reinfeldt, med motiveringen ungefär: "Han har redan flinten och han har redan makten" Sen var det något om att han tyckte att hans parti "I am the future..."

Nånting sånt.


signatur

One, two, five! Three, sire! THREE!

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Svarade som många andra fel på Dune frågan.

Mitt val för skådis var John Malkovich, är det någon som kan spela ond, så är det han.

Gjorde tyvärr samma sak med den frågan och håller med om John Malkovich.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Svarade som många andra fel på Dune frågan.

Mitt val för skådis var John Malkovich, är det någon som kan spela ond, så är det han.

Jag svarade också fel på Dune frågan och valde också John Malkovich som skådis

Medlem

Grattis till alla som vann! Var det bara jag som röstade fram psykfallet Peter Stormare på utslagsfrågan??? haha han e ju bäääääst som badguy! + hederlig svensk! Kom igeen grabbar! puss gonatt.. jaa e full som ett aas......


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag föreslog Filmkrönikans f.d. programledare John Carlsson. Han har både frisyr och skägg färdigansat.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Jaja, man vann ju iaf en musmatta och en t-shirt ^^
Antar att dom kommer med posten?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ska man ha med inbjudan till Zkillz?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Marwin88:

Ska man ha med inbjudan till Zkillz?

Vore nog rätt smart. Glöm inte ID när du är på G


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag tog Gary Oldman som kane, han är elakt bra som skurk.. (tänker på rollen i fifth element)

och så liknar han ju..

Gary

Medlem

Okej!, Kan knappt vänta till onsdag


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Medlem

Heh Dune frågan knäckte mig med, slarvigt värre

Medlem

Dune frågan tog ett tag att klura ut. Sökte riktigt mycket på google


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

PaZ
Medlem
Skrivet av Sabel:

Tack så mycket!

Nu har jag glasbitar i hela sängen slet upp brevet och ja... som sagt glas i sängen.... suck

MEN! det var trevligt att vinna trots att jag inte har möjlighet att åka till sthlm :/ .

edit: Jag svarade "James Earl Jones" (han som gör Darth Vaders röst)

resten av svaren var inte så svåra... google är min vän!

/Oscar Samuelsson / Sabel

problemet är ju att james earl jones är med i GDI i Tiberian Sun

såg att det stod att man skulle OSA senast sjunde mars, men jag fick inbjudan igår, så jag hoppas att det inte betyder att jag missar det.. och för övrigt ahde jag som så många andra john malkovich, men jag mindes att det fina äventyrsspelet Dune inte gjordes av Westwood

Inaktiv

Gary Oldman var ju ett riktigt bra förslag tycker jag. Synd att FZ inte redovisar alla vinnande bidrag, gärna med någon sorts motivering med. Med det sagt är det inget griefande från mig, föll på Dune-frågan jag med


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

alltså ursäkta att jag säger det, men FZ rättningen är fel. dune skapades av westwood... jag har alla dune spel.. en stor skylt i grönt kommer upp där det står "Westwood" på dom första spelen.. Varför detta fel?
'
jag sitter framför Empror the battle for DUNE, på skivorna står det jue Westwood studios......

Vila i frid
Skrivet av GDIbullen:

alltså ursäkta att jag säger det, men FZ rättningen är fel. dune skapades av westwood... jag har alla dune spel.. en stor skylt i grönt kommer upp där det står "Westwood" på dom första spelen.. Varför detta fel?
'
jag sitter framför Empror the battle for DUNE, på skivorna står det jue Westwood studios......

Hej,

Orginalspelet Dune (dvs inte Dune 2, Emperor the Battle for Dune eller dyligt) utvecklades av CRYO.

http://www.fz.se/spel/?id=5695 Här är en länk till spelet där du själv kan se det.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Har du även bara "Dune"? jag har för mig att det finns 4 olika dune spel Dune, Dune II, Dune 2000,Empror the battle for DUNE. :S


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv
Skrivet av GDIbullen:

alltså ursäkta att jag säger det, men FZ rättningen är fel. dune skapades av westwood... jag har alla dune spel.. en stor skylt i grönt kommer upp där det står "Westwood" på dom första spelen.. Varför detta fel?
'
jag sitter framför Empror the battle for DUNE, på skivorna står det jue Westwood studios......

Låter som du medvetet fiskar efter en korrektion men utifall så inte är fallet så kan jag tala om att Dune och emperor battle for dune inte är samma spel.

Edit: Meh, attans vad folk skriver snabbt.

123
Skriv svar