Funcom gör nutida MMO-spel

Robot
Skribent
Funcom gör nutida MMO-spel

Snart finns det fler MMORPG:n än det finns WoW-spelare...

Inaktiv

Äsch gör klart AoC istället!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Mmm funcom! :P~~

http://en.wikipedia.org/wiki/The_World_Online

och om ni läser Q3 evaluation finns en hel del information om spelet. http://www5.webon.net/funcom/frontend/files/CONTENT/061101_Q3...

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Äsch gör klart AoC istället!

Gör klart Conan först säger jag

Inaktiv

Fett! Har längtat ett tag efter ett nutida MMO!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

AoC = Age of Conan?

Det här skulle dock kunna vara något...

Medlem

Nutida mmo? o_Ô. Ska det vara realistiskt också? Hur ska det då gå till? Springa runt som lönnmördare i irak? eventuellt usa.. lönnmörda bush, det vore nått. ^^ (hoppas på att jag inte blir antastad och bortförd av amerikanska agenter efter det där. )

Medlem

Jag vill ha en offentligt toalett mmo...finns helt för lite såna. Vill kunna spela en bulgarisk städkärrings vardag på det offentliga dasset på någon stor station..hade varit mysigt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Skojigt.

realtid, -Gå upp på morgonen, sitta 8 timmar på kontoret, gå hem käka, titta på tv i 2 timmar, gå och lägg dig, utan sex!- Repetera detta :P.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av zaphiren:

Äsch gör klart AoC istället!

Gör klart Conan först säger jag

Age of Conan


signatur

War never changes.

Medlem

Jaaaaa! Yes! jag älskar nutida MMO'er, Matrix online var kul, sen veta jag inga mer "nutida" MMO'er. Jag gillar inte denhär "everquest och warcraft slingan med magi, trollkarlar, svärd och annat tjafs. Det är för larvigt på nått sätt. Nej ett riktigt nutids mmorpg med snygg grafik, realistiska miljöer, stora ytor och mycket att göra. Lite som San andreas eller nått fast större och mer att göra, och snyggare grafik framför allt.

Hoppas norrbaggarna vet vad dom sysslar med


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av zaphiren:

Äsch gör klart AoC istället!

Gör klart Conan först säger jag

Age of Conan

Ojdå, trodde du menade Anarchy Online Sleepy eyes är farligt

Bra, men kommer de att gå ifrån standard-MMORPG-modellen? Förnya genren, tack Funcom har erfarenheten att göra det och Conan tar ett par steg framåt, men mer tack! Ifall detta blir så, tack.

Nu vill jag höra vad ni andra tror kan vara ett bra nutida scenario Gängkrig? Tjuv och polis? Proletariatets revolution?

Medlem

Ingen som testat IRL?

1
Skriv svar