Ny version av Speedball 2 släpps i sommar

Robot
Medlem
Ny version av Speedball 2 släpps i sommar

Coolt, Speedball var ju hur bra som helst.


signatur
Medlem

Älskar ju det spelet! Slog skiten ur i min brorsan tills han blev så förbannad att han röck ur MegaDrive-kassetten ur konsolen och kasta den mot väggen i vardagsrummet. Kassetten gick sönder men den är ihoptejpad och lyckligtvis fungerar den iallafall. Efter det var jag lite snäll mot han, inte tillräckligt för att han skulle vinna över mig men inte så han skulle bli lika förbannad igen.

Ser fram emot detta spel!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Speedball var en av mina absoluta favoriter en gång i forntiden. bara det faktum att man fick extrapoäng om motståndaren fick bäras av planen var anledning nog, haha.

Detta kan bli hur bra som helst men risken finns också att det blir hur dåligt som helst. Att finna den där magiska känslan är nog inte så lätt.

Inaktiv
Inaktiv

åhh va grymt!!!!

Medlem

Ice cream! Ice cream!


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Gött mos.. Skall nog ta och försöka få fram Speedball när min 1200'a (Tradera är ett himmelrike) anländer


signatur
Medlem

Nu blir min bror glad!


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Fan va kul


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Hoppas bara inte detta floppar som de flesta remakes som görs av ett annat företag en originalutvecklarna tenderar att göra. Bitmap brothers hade en väldigt väldigt speciell touch på sina spel som jag tror kan vara svår att återskapa.

Men vi får väl se, bättre att någon försöker än att en så bra idé bara faller i glömska eftersom att bitmap brothers inte verkar vara särskilt aktiva i dagens läge.

Jag håller tummarna

KoP
Medlem

Tveksam till att dom kan göra det bättre än the real stuff. :/

Medlem

Speedball 2 är ett av mina absoluta favoritspel någonsin så jag hoppas att detta kan återskapa lite av den gamla känslan.

1
Skriv svar