Armed Assault uppdaterat

Skrivet av RostarN:

Ja, det är skräp. Köp inte. 15-20 fps på lägsta inställningarna med 6600gt.

Fel tråd att klaga på ett bra spel öppna en "hata Arma" tråd istället om det. Lite irriterande att man måste se "köp inte detta" kommentarer. Eftersom detta är en tråd om en patch så har de flesta intresserade av denna köpt spelet :\


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av RostarN:

Ja, det är skräp. Köp inte. 15-20 fps på lägsta inställningarna med 6600gt.

Fel tråd att klaga på ett bra spel öppna en "hata Arma" tråd istället om det. Lite irriterande att man måste se "köp inte detta" kommentarer. Eftersom detta är en tråd om en patch så har de flesta intresserade av denna köpt spelet :\

Word.

Medlem

Smart att klaga på att spelet har dålig aim och att du därför inte köpte det i en tråd för den patch som fixar aimen.

Medlem
Skrivet av eldrak:

Smart att klaga på att spelet har dålig aim och att du därför inte köpte det i en tråd för den patch som fixar aimen.

Så dom har gjort om hela spelet då menar du, det jag inte gillar med aimen är att man har den där lilla pricken som far omkring och så kommer vapnet efter.

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av eldrak:

Smart att klaga på att spelet har dålig aim och att du därför inte köpte det i en tråd för den patch som fixar aimen.

Så dom har gjort om hela spelet då menar du, det jag inte gillar med aimen är att man har den där lilla pricken som far omkring och så kommer vapnet efter.

Spela "Americas Army" istället då.

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:
Skrivet av Joavels:
Skrivet av eldrak:

Smart att klaga på att spelet har dålig aim och att du därför inte köpte det i en tråd för den patch som fixar aimen.

Så dom har gjort om hela spelet då menar du, det jag inte gillar med aimen är att man har den där lilla pricken som far omkring och så kommer vapnet efter.

Spela "Americas Army" istället då.

Nej tack

Medlem

Tror det beror mer på processor/minne än grafikkort eftersom datorn ska hantera den gigantiska ön utan laddningstider, osv.

Medlem
Skrivet av Joavels:

Så dom har gjort om hela spelet då menar du, det jag inte gillar med aimen är att man har den där lilla pricken som far omkring och så kommer vapnet efter.

Det har man kunnat ställa in i options->controls->floating zone, sen ArmA släpptes i novemer förra året.

Medlem

Märker inte mkt skillnad efter patch om sanningen skall fram, men spelet är ljuveligt. Synd att det brist på svenska spelare på nätet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

lite lätt frustrerad att spelet int vill flyta på GTX korten men fungerar alldeles utmärkt med ati korten....köpt ny dator och spelet vill ändå ligga på 15-20fps, trots 3 GB ram, GTX kort och raptor HD. Löjligt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar