Command & Conquer 3-demo hos FZ

Medlem

Själv tankade jag det från fileplanet i 1.7mb/s för flera timmar sen, och klockan 9 kunde man börja spela.

Har spelat igenom demot nu, och jag är possitivt överaskad! Blir nog att köpa

Medlem

Din nuvarande plats i kön är nummer 73 av 195.

Medlem

Började som 205 av 205, men den tiden det tog för mig att läsa igenom alla kommentarerna och skriva det här kom jag ner till 157 av 192..

Hoppas det nu blir kul bara..
Av nån anledning har jag inte så höga förväntningar..

Medlem

JA! Tack så hemskt mycket!

EDIT: Grymt roligt spel, håller med om att det är väldigt lika dom gamla cnc men vem bryr sig? Dom spelen äger ju + att det var längesen vi spelade dom!

Också bra jobbat med torrent http://torrent.fz.se/

Medlem

Det var väldans vad mycket gnäll, har alla blivit griniga fjortisar som inte fått komma in i puberteten ännu? MY GOD, sluta gnäll, det är gratis!

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av asker:

Det finns en spännande teknik som kallas BitTorrent som man kan använda för att effektivt sprida material av stor efterfrågan utan att överbelasta servern. FZ borde ge den ett försök.

Planerat, men blev struket pga tidsbrist. Det finns kvar i planeringen så i sinom tid så...

signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

woho tankar i 300 inte så snabbt men tankar iaf

Medlem
Skrivet av asker:

Det finns en spännande teknik som kallas BitTorrent som man kan använda för att effektivt sprida material av stor efterfrågan utan att överbelasta servern. FZ borde ge den ett försök.

Demot ligger uppe på TPB och det finns till och med en länk på första sidan bland kommentarerna.

Medlem

Fin fart på TPB var det iaf, ner 500k/sec upp 5.6M/sec

Medlem

woho!!!
efterlängtat får man äntligen testa detta spel!!!!
tack för att FZ finns!!!:D

signatur

Spela spel är kul ibland.

Antikvitet

Vi håller i skrivande stund febrilt på att undersöka ett torrentstöd för hett eftertraktade filer. Kan inte lova att det kommer innan hypen för detta demo har lagt sig, men det är en tidsfråga.

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

är det samma flyt som i ccg? eller är det stelare?

Medlem

Men vadå klaga?
Gå och lägg er så går det fortare.

signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Lirat det nu kan bara säga att det är samma gamla känsla som i tiberian sun Grymt spel måste köpas !

Medlem
Skrivet av MB?:

Är nog samma om inte mer.. Tycker det är drag från början till slut. Diggar det stenhårt!

Medlem

Tack John och ni andra i crew som faktiskt lyssnar på användarna (har iof säkert lite å göra med belastning på server osv) men med torrent stöd kommer en redan bra site bli ännu bättre

Tvivlar inte en sekund på att ni får fram en bra lösning snart! Keep up the good work!

signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag gillar det, kommer helt klart spela det när det kommer fullversion. Körde 1680x1050 och mitt 7800GT orkar inte riktigt med i den upplösningen. Blir rätt tungt vid strider osv. Riktigt snyggt är det.

Medlem
Skrivet av zAjben:
Skrivet av MB?:

Är nog samma om inte mer.. Tycker det är drag från början till slut. Diggar det stenhårt!

låter bra
hoppas min dator klarar det på maxat bara, är det ett krävande spel eller? sitter på en XPSm1710, men allt nytt blir ju gammalt så fort nuförtiden :\

Medlem

Asch, kollade in FZ för sent, dags att sova nu. Får tanka imorgon när servertrycket lättar.

Alternativa servrar (slipper FZ lida ):
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml

Medlem

Tycker det var riktigt kul, blir att köpa fulla versionen!.
Flöt på bra även i större strider med allt på max 1200x1000.
laddningstiderna var också jävligt snabba, tog typ nån sekund att ladda mapsen :>
ett tips till er som vill leka med nod i skirmish ta över deras construction yard med en engineer

Inaktiv

Provade spelet nu....

.....det var ett helt UNDERBART spel!! Härlig C&C känsla, kanonklart ljud, underbar grafik, lätt att lära sig, smarta funktioner....ett givet köp!

Medlem

verkar som westw hm ea har gjort ett bra spel för en gångs skull

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kul att se att så många gillar spelet.. Succé!!

Skribent

Härlig spelkänsla. Snabb och enkel RTS när den är som bäst. Gillar dock inte de politisk korrekta tomtarna på EA som inte tillåter mig att använda bastard som callsign

Medlem

Haha EA i ett nötskal! Inga svärord annars får du inte spela detta spel!

Redaktör

Är nog snarare den allmänna "välviljan" att i vissa länder "bespara" ungdomar från fult språk som ligger bakom. Att EA anpassar spelen efter det, och därmed slipper åldersstämplar som får moralväktande föräldrar att tveka inför köp, är inte ett dugg märkligt.

signatur
Inaktiv

Helt ok demo! Bättre än vad man väntat sig. Det flöt på helt magiskt hela tiden jag spelade på high inställningar, Burken känns som ny! Detta blir säkert ett köp i framtiden.

Medlem

Spelet är bra men filmsekvenserna är ju så usla att jag vill gråta.

Skrivet av Rampager:

Spelet är bra men filmsekvenserna är ju så usla att jag vill gråta.

Vadå, det är ju ett rts inte en film. Sekvenserna är precis så bra de ska vara därmed basta gå och hyr en film istället eller bättre upp läs en bok och sänk din allmänna förväntan.

signatur
Skriv svar