Command & Conquer 3-demo hos FZ

Medlem

Väldigt bra presenterat, mycket kul att spela.

Ett givet köp! Det här var mer än vad jag väntade mig, det kommer att bli hur bra som helst

Jyu
Medlem

Supreme commander är nog lite för hardcore för mig, tycker spelet är irriterande, extremet tråkigt grafiskt.

CC3 va helt ok, behöver inte va hardcore för att lira det heller.

Medlem

Riktigt, riktigt bra demo!! Den klassiska Command & Conquer känslan kände man verkligen igen. Kan knappt vänta tills hela spelet släpps!

Medlem

mm måste ladda ner när jag kommer hem, ser grymt roligt ut

Medlem

När jag skulle installera det åt brorsan på hans dator så går det inte att starta utan man får upp ett felmeddelande som säger "Det här programmet kunde inte startas eftersom d3ddx9_29.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet." Han har nyaste drivrutinerna från nvidia och dx9.0c, fattar inte varför det inte fungerar? :S

För mig fungerade det klockrent... Riktigt kul med skådisar och att se Kane igen


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Leta upp den filen på din dator då och kopiera över den till din brorsas burk. Bör fungera.

Inaktiv

Innovativt är nog det sista man kan kalla det här. Känns som ett barnspel i jämförelse med Supreme Commander.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Ja var ska man börja... Efter att ha spelat CoH sen release känns det här som man gått från att lira hl2 till flashspel. Grafiken är sådär, enheterna dör som flugor, byggnader likaså, sjuka supervapen, ful skala (infanteristerna alldeles för stora).

och sist men inte minst, det är tråkigt som fan. Peka, klicka, döda lika kul som att levla i diablo 2 ungefär (utan lootet ), nej om det här hade varit en ny serie tror jag folk skulle genomskådat hur sunkigt det här är, för seriöst om den enda stor förändringen är att man köper infanterister i "squads" istället för en och en så förstår jag inte vad folk är så exhalterade över.

Medlem

Riktigt kul spel. Givet köp.

Medlem

Najs, hamnar i spelhyllan här


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ladda ner och installera dx igen så ska det funka.

Skrivet av optimuz:

När jag skulle installera det åt brorsan på hans dator så går det inte att starta utan man får upp ett felmeddelande som säger "Det här programmet kunde inte startas eftersom d3ddx9_29.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet." Han har nyaste drivrutinerna från nvidia och dx9.0c, fattar inte varför det inte fungerar? :S

För mig fungerade det klockrent... Riktigt kul med skådisar och att se Kane igen

Inaktiv

För de som har problem med FTPn, använd BitTorrent istället. Angående spelet så blev jag lite paff att det var så pass bra optimerat. Låga systemkrav, snygg grafik och det bästa av allt, laddningstiderna är minimala. Men det är ju C&C så man tröttnar fort.

Inaktiv
Skrivet av PriMo:

Har du adsl eller kör du med netlimiter?

Jyu
Medlem

Brutal datorn är just helt jävla körd.

Medlem

aa... brutal va fan svår! tror Brutal AI fuskar

Medlem

Kösystemet funkar inte så bra. Har "hängt" sig flera gånger nu. Har testat både med Explorer 7 och Firefox 2 men samma problem.

SUCK!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Suck...
Efter man kört self extractorn så får skiten för sig att den ska avinstallera AMD Dual-Core Optimizer. Gör man det så händer ingenting och den vill starta om burken. Efter det testar man att köra igen och då vill den helt plötsligt installera samma programvara... efter installationen händer självklart inte ett smack.

Väljer man att avbryta installationen av AMD Dual-Core Optimizer så händer inte heller någonting...

Jag var jäkligt sugen på att införskaffa nya C&C men när det inte ens går att installera demot på ens burk så känner man sig väldigt tveksam till att hosta ut pengar på en fullverision.

Medlem

nån som också tycker att grafiken känns suddig ???
kör på högsta settings...

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Proppen:

Kan folk snälla sluta säga att deras åsikter är sanningen. Vissa tycker om CC3 vissa SC, så är det bara.

Att CC3 saknar väldigt bra funktioner som Supcom har är ingen åsikt, det är fakta.

Du tycker funktionerna är bra, en annan kanske tycker dom är överflödiga.

Att dom inte har samma funktioner är fakta, om dom är bra eller inte, är en åsikt.

Medlem
Skrivet av Reaper__hej:

nån som också tycker att grafiken känns suddig ???
kör på högsta settings...

stäng av AA, den gör spelet rätt suddigt, synd att man inte kan öka distansen, blir dimmigt allt för fort!

Inaktiv

Hehe höll på å dö när jag såg Dr House kvinnliga assistent är min assistent i spelet


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

Boomer/Athena och Sam Fisher har hamnat helt fel


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

FAN VA LÄCKERT ;> - brrrrrrrrrrrrrrrrr, mammoth tanks!!!!! , klarade precis demot, alltså herrejesus säger jag bara. VIlken känsla!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av SgtKelly:

Boomer/Athena och Sam Fisher har hamnat helt fel

Nej Michael har hamnat rätt Grace däremot skulle ha valt modell som yrke istället hon suger överallt.


signatur
Medlem

Klassisk RTS-känsla, bra optimerat och härliga b-filmsekvenser som tar en 10 år bakåt i tiden.

Vad finns det att klaga på? Det här skall införskaffas.


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av SgtKelly:

Boomer/Athena och Sam Fisher har hamnat helt fel

Nej Michael har hamnat rätt Grace däremot skulle ha valt modell som yrke istället hon suger överallt.

Om hon gör det är det väl bara en annan typ av skådespelare hon skall vara?

Medlem

Otroligt, spelet flyter på bra på min gamla dator.
Gillar att sätta infanteri i APC's för extra eldkraft.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Spelet är otroligt, OTROLIGT optimerat. Väl jobbat säger jag bara! Älskar värmeutvecklingen på vissa byggnader/flyg där det blir suddigt eftersom det är varmt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Efter ha dragit igenom spelet igår kan jag ju bara säga damn singelplayer delen kommer rocka! Vilken atmosfär och känsla. Snyggt som in i helvete är det också. Fast måste hålla med vissa kritiker dock att spelet är väl kanske lite väl simpelt. Men givet köp ändå. Tråkigt att supcom inte hade samma atmosfär och detaljrikedom då hade det kanske blivit årets strategi spel. Men får inse nu att SupCom och C&C:TW är två helt olika spel. C&C är mer action på mindre skala. SupCom är väl mindre action på större skala ?

Ahh kände sig som hemma direkt efter det att "Welcome back Commander" ekade i hörlurarna..

Tror inte man skall sitta och jämföra detta med supcom, MTW eller COH.

Jag jämför bara med senaste C&C och tycker att denna är en skön uppföljning helt enkelt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skriv svar