Intryck från Command & Conquer 3-demot

Medlem

Ni som verkligen är övertygade om att spelet kommer bli skit kan ju helt enkelt skita i att posta här. Varför intresserar ens tråden er om ni nu är totalt ointresserade av spelet? Förstår inte behovet som vissa människor har att klanka på någonting som de själva påstår sig vara ointresserade av. Herregud.

Jag är full av förväntan. Tyckte väldigt bra om storyn i Tiberian Sun och ser fram emot att få en fortsättning på den. Däremot tyckte jag att storyn i Red Alert 2 var en besvikelse - men inte klankar jag ned på spelet för det.

Medlem

Jag tankar de nu, är 1.17gb stort :\

Medlem

De som tror att det kommer bli kasst behöver inte posta, men om det är ngn som har prövat demot/spelet och har åsikter om det kan gärna posta - samt tala om varför det är dåligt, så att det inte blir icke-konstruktivt klagande.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mahone, är du subscriber på fileplanet? Vart laddar du ifrån?

Inaktiv

Tjo alla...
Ni som tankar det skulle inte någon vilja vara snäll och säga vad filen heter så man skulle kunna leta upp det

Ivrig som attans =(...

Crow

Medlem
Skrivet av zAjben:

Mahone, är du subscriber på fileplanet? Vart laddar du ifrån?

Ja, jag är subscriber och man pre-loadar via Fileplanets Download Manager, nu väntar jag bara på en nyckel för att kunna låsa upp demot

Inaktiv

Så när kommer vi andra att få testa demot? Imorgon?

Medlem

Nu är demot släppt, håller på att installera nu

Medlem

Det var då fasen vilken tid det tog att komma framåt i kön.

Medlem

Nice demo, beställde nyss Kane Edition.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av Struggle:

sluta klaga på ea för i helv*** det börjar bli lite smått löjligt.

Dom gör faktiskt bra spel med.

haha som vad då?
Som Sims? NFS Carbon? NHL? Generals? SPDA? BFME? BFME2? Säg något BRA

Bra? vart då, endast släppta för att driva in cash från kids, BF2 och alla jäkla boosterpacks? skit
Tacka realitymod för att det spelet är bra!

Nej EA gör fasen inget bra alls.

ursäkta mig, jag glömde nämna 2142 (mod som dom tar 450 spänn för, riktigt dåligt hade det installerat i 5 timmar)

EA har ju även gjort, (eller tja, utgivit.) <-- jag vet att det är en jävla skillnad på göra eller ge ut.

Medal of Honor
Alien versus Predator
Battlefield
Red Alert 2 ?
Dungeon Keeper
SimCity
NHL
FiFA
Need For Speed


signatur

Nämen!

Inaktiv

Dåliga filmsekvenser med b-skådisar som ska göra det lika "kult" som originalet, det lyckas inte!

Hoppas på:
En oerhörd förbättring på skådespelartalangerna.. typ att de blir avrättade och ersatta.. jag vet att de anses vara stjärnor av de lägre stående men jag tycker som jag gör.
Ett bra upplägg på multiplayerdelen, med något anti-cheat tillagd.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Skrivet av Soilbleed:

Dåliga filmsekvenser med b-skådisar som ska göra det lika "kult" som originalet, det lyckas inte!

Hoppas på:
En oerhörd förbättring på skådespelartalangerna.. typ att de blir avrättade och ersatta.. jag vet att de anses vara stjärnor av de lägre stående men jag tycker som jag gör.
Ett bra upplägg på multiplayerdelen, med något anti-cheat tillagd.

Eh avrättade? Ursäkta mig men är du frisk? Skulle de bli avrättade för att du tycker de är dåliga skådespelare....hmmm ja jo det är ju fint


signatur
123
Skriv svar