Battlefield 2142 uppdaterat till version 1.20

Robot
Battlefield 2142 uppdaterat till version 1.20
Inaktiv
Battlefield 2142 uppdaterat till version 1.20

Nämen titta

Medlem

BF2142 känns liite bättre ompysslad än BF2, gött när det är ett såpass bra spel.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Nice blir till att spela i helgen då

BME
Medlem

vafan, försökte 1.19b till 1.2 versionen
"DU HAR REDAN EN NYARE VERSION INSTALLERAD!"

... Får väl bli full installern då


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Inaktiv
Skrivet av Solidus:

vafan, försökte 1.19b till 1.2 versionen
"DU HAR REDAN EN NYARE VERSION INSTALLERAD!"

... Får väl bli full installern då

Vad gör det? Det tar en halv minut...


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

dom släpper fler patchar för deras spel än vad kaniner bajsar.

Medlem
Skrivet av PsyX:

dom släpper fler patchar för deras spel än vad kaniner bajsar.

Ja det är väl bara bra?? Visst skulle vara bättre om dem släppte spelen färdiga så vi slapp patchar, men åtminstone bra att dem försöker fixa dem i efterhand?? Bättre än inget?

Fast dem har fortfarande inte fixat CTD problemen jag har mellan varje banbyte!!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av PsyX:

dom släpper fler patchar för deras spel än vad kaniner bajsar.

Ja det är väl bara bra?? Visst skulle vara bättre om dem släppte spelen färdiga så vi slapp patchar, men åtminstone bra att dem försöker fixa dem i efterhand?? Bättre än inget?

Fast dem har fortfarande inte fixat CTD problemen jag har mellan varje banbyte!!!?

Trist att höra. Jag har än inte fått några CTD, och bara en disconnect, och då var det från EAs master server. Under Betan så fick jag disconnects och CTD hela tiden. Nu verkar spelet väldigt stabilt för mig iaf.

Men jag tycker att de borde kunna optimera Titanen mer. FPSen sjunker rätt kraftigt när det är storfight där inne, samt att det börjar lagga, och warpa när man springer runt.

Medlem
Skrivet av Solidus:

vafan, försökte 1.19b till 1.2 versionen
"DU HAR REDAN EN NYARE VERSION INSTALLERAD!"

... Får väl bli full installern då

1.19b var "1.2 betan". Altså inte förra riktiga patchen utan bara för dom som tankade beta patchen.

Medlem
Skrivet av PsyX:

dom släpper fler patchar för deras spel än vad kaniner bajsar.

Det är väl bara ett plus att dom bryr sig om sina spel, tycker inte du det?

Skönt att dom gjort något åt repair point grejen. Förut var det ju totalt omöjligt att ens få bronze badge i repair.

Medlem

För dom som klagar över många patchar. Sist jag kollade så har Blizzard släppt tiotals patchar till sina spel, StarCraft har patchar över 7 år efter release. Hör inte att någon klagar över Blizzard?

URK
Medlem
Skrivet av Zeatrix:

För dom som klagar över många patchar. Sist jag kollade så har Blizzard släppt tiotals patchar till sina spel, StarCraft har patchar över 7 år efter release. Hör inte att någon klagar över Blizzard?

det är skilnad på förbättringar samt tillägg. än lagningar samt boosterpack. sen stämmer inte ricktigt deras versions nr 1.20 bör vara 0.8 istället som man pachtar upp till 0,82


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

1
Skriv svar