De tio hetaste PC-spelen 2007
Jaha, och var är EU 3 då?
Släppt.
EU3? Ahh.. Europa Universalis??
Ja Europa Universalis 3
"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org
UT3 , Quake wars, Aion Online ? . alla dessa spel hör jag inte ens att ni nämner varför inte ?
Spoore är väll inte ens säkert om det kommer i år. Och med tanke på vad som finns om Tabula Rasa så vet man ju inte om dom hinner klart i år. Ni får fane mig ta och rätta till lite saker i era listor var det Ps3, XBoX 360 eller PC ni verkar glömma hälften av spelen.
Rätta till et grabbar ni kan bättre än så.
- Trogen FZ läsare sen starten. -
Jaha, och var är EU 3 då?
Släppt.
Jo, men det är släppt 2007, och artikeln gällde bäst 2007.
Ge mig ett bättre skäl :P;)
"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org
spore kommer juh till DS....
Dom funderar väl på att göra spore till mobiler också?
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Age of Decadence (forum) och The Broken Hourglass.
Dessa rollspel är jag långt mer upphajpad över än alla hajpade spel på FZ:s lista.
UT3 , Quake wars, Aion Online ? . alla dessa spel hör jag inte ens att ni nämner varför inte ?
Spoore är väll inte ens säkert om det kommer i år. Och med tanke på vad som finns om Tabula Rasa så vet man ju inte om dom hinner klart i år. Ni får fane mig ta och rätta till lite saker i era listor var det Ps3, XBoX 360 eller PC ni verkar glömma hälften av spelen.
Rätta till et grabbar ni kan bättre än så.
- Trogen FZ läsare sen starten. -
Det är enbart exklusiva spel som listas i de här listorna, en lista på de hetaste multiplattformsspelen kommer om en vecka... och med tanke på hur bra folk är på att läsa kommer väl folk klaga på att inte super mario galaxy eller halo 3 inte är med på den...
Snälla, läs vad som skrivs innan de spyr ut ett meddelande om: "det och det spelet, vart är det?", låt nu vår stackars moderator vara ifred
Precis
Om man klickar sig in på listan via bilden längst upp så stod det väl inte uttryckligen att listan var för spel som uteslutande finns för PC. ( den lilla trailer noticen säger dock nått sånt)
Och i denna tråd nämns det mest att spelen skulle vara exklusiva, som iallafall min hjärna tolkade som att de behövde vara dyra.
Men spela roll, den listan hade fullt tillräckligt med spel för att min fritid ska ta slut
... och med tanke på hur bra folk är på att läsa kommer väl folk klaga på att inte super mario galaxy eller halo 3 inte är med på den...
Halo 3 då? :), kanske till och med ni tröttnad på Halo tjöttet..
Aldrig hört talas om A Vampire Story förut men guud så jag började längta nu. Tråkigt att den formen av spel har så kort livstid för det mesta. :/
Alan Wake?!
Assassin's Creed?!
Bioshock?!
...hmm...Jag tippar på att Stalker blir årets flopp, verkar dötrist
Läs rubriken en gång till.
Om du inte orkar det så läs vad alla har skrivit i tråden.
Ja "årets tio hetaste pc-spel"...alla de spelen jag listade kommer till PC år 2007! Det är väl inte mitt problem att FZ sedan väljer ut enbart exklusiva titlar, vilket är helt ointressant. Jag förstår att några spela skulle komma på flera listor men so what? Jag blir väl inte mer intresserad av ett spel bara för att det är exklusivt :S?
Gör en 20 i topp-lista lista istället och markera vilka plattformar spelet ifråga kommer till, så slipper man finta bort folk i fortsättningen.