De tio hetaste PC-spelen 2007

Inaktiv

Tycker nog att BioShock skulle vara med, även om det kommer till 360? Det kommer ändå att vara bäst till Windoze?

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Mr. G:

Jaha, och var är EU 3 då?

Släppt.

EU3? Ahh.. Europa Universalis??

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har ni totalglömt Bioshock eller? Annars listar jag Stalker på första plats.

Medlem

1:Warhammer Online: Age of Reckoning
2:ETQW

7: resten

Inaktiv

1: Sova
2: Leka med sej själv

Medlem

Warhammer Online fi fan!

Skribent

Simon, jag hoppas du har rätt angående Battle of Britain. Personligen tror jag inte det släpps i år

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mullins:
Skrivet av Mr. G:

Släppt.

EU3? Ahh.. Europa Universalis??

Ja Europa Universalis 3

signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

UT3 , Quake wars, Aion Online ? . alla dessa spel hör jag inte ens att ni nämner varför inte ?

Spoore är väll inte ens säkert om det kommer i år. Och med tanke på vad som finns om Tabula Rasa så vet man ju inte om dom hinner klart i år. Ni får fane mig ta och rätta till lite saker i era listor var det Ps3, XBoX 360 eller PC ni verkar glömma hälften av spelen.

Rätta till et grabbar ni kan bättre än så.

- Trogen FZ läsare sen starten. -

Inaktiv

spore kommer juh till DS....

signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Mr. G:

Släppt.

Jo, men det är släppt 2007, och artikeln gällde bäst 2007.
Ge mig ett bättre skäl :P;)

signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

MFC
Medlem

ah shit va najs.. 30+ men känner mig som en unge inför julafton..

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

spore kommer juh till DS....

Dom funderar väl på att göra spore till mobiler också?

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Halo 3 då? :), kanske till och med ni tröttnad på Halo tjöttet..

Inaktiv

Age of Decadence (forum) och The Broken Hourglass.

Dessa rollspel är jag långt mer upphajpad över än alla hajpade spel på FZ:s lista.

Medlem

Jag ser mest fram emot WIC helt klart.

Medlem

Gordon Freeman where are yoou!!?? I miss yooou!

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Flakmonkey
Skrivet av Darkmoor:

UT3 , Quake wars, Aion Online ? . alla dessa spel hör jag inte ens att ni nämner varför inte ?

Spoore är väll inte ens säkert om det kommer i år. Och med tanke på vad som finns om Tabula Rasa så vet man ju inte om dom hinner klart i år. Ni får fane mig ta och rätta till lite saker i era listor var det Ps3, XBoX 360 eller PC ni verkar glömma hälften av spelen.

Rätta till et grabbar ni kan bättre än så.

- Trogen FZ läsare sen starten. -

Det är enbart exklusiva spel som listas i de här listorna, en lista på de hetaste multiplattformsspelen kommer om en vecka... och med tanke på hur bra folk är på att läsa kommer väl folk klaga på att inte super mario galaxy eller halo 3 inte är med på den...

Inaktiv

Spoooore :heart:

Medlem

Snälla, läs vad som skrivs innan de spyr ut ett meddelande om: "det och det spelet, vart är det?", låt nu vår stackars moderator vara ifred

signatur

Retro.

Skrivet av Golvis:

Snälla, läs vad som skrivs innan de spyr ut ett meddelande om: "det och det spelet, vart är det?", låt nu vår stackars moderator vara ifred

Precis

signatur
Medlem

Crysis, Spore, Tabula Rasa och STALKER ser jag fram emot. Dragon Age och Vampyre Story ser rätt intressanta ut också..

signatur

tjenare!

Medlem

Om man klickar sig in på listan via bilden längst upp så stod det väl inte uttryckligen att listan var för spel som uteslutande finns för PC. ( den lilla trailer noticen säger dock nått sånt)
Och i denna tråd nämns det mest att spelen skulle vara exklusiva, som iallafall min hjärna tolkade som att de behövde vara dyra.

Men spela roll, den listan hade fullt tillräckligt med spel för att min fritid ska ta slut

Medlem

Klart som fan att Spore ska ligga etta, och anledningen till de är att det inte finns ett sånt spel. Crysis är inget direkt nytt inom spelvärlden, bara grafikvärlden.

Medlem

Alan Wake?!

Assassin's Creed?!

Bioshock?!

...hmm...Jag tippar på att Stalker blir årets flopp, verkar dötrist

Inaktiv
Skrivet av qayotee:

Alan Wake?!

Assassin's Creed?!

Bioshock?!

Läs rubriken en gång till.
Om du inte orkar det så läs vad alla har skrivit i tråden.

Medlem
Skrivet av dyb:
Skrivet av Kaleid:

1. Bioshock
2. Crysis

BS kmr till x360

x360 = för mig icke existerande apparat

Medlem
Skrivet av Nosnos:

... och med tanke på hur bra folk är på att läsa kommer väl folk klaga på att inte super mario galaxy eller halo 3 inte är med på den...

Skrivet av WeDDe:

Halo 3 då? :), kanske till och med ni tröttnad på Halo tjöttet..

Aldrig hört talas om A Vampire Story förut men guud så jag började längta nu. Tråkigt att den formen av spel har så kort livstid för det mesta. :/

Medlem
Skrivet av Fardion:
Skrivet av qayotee:

Alan Wake?!

Assassin's Creed?!

Bioshock?!

Läs rubriken en gång till.
Om du inte orkar det så läs vad alla har skrivit i tråden.

Ja "årets tio hetaste pc-spel"...alla de spelen jag listade kommer till PC år 2007! Det är väl inte mitt problem att FZ sedan väljer ut enbart exklusiva titlar, vilket är helt ointressant. Jag förstår att några spela skulle komma på flera listor men so what? Jag blir väl inte mer intresserad av ett spel bara för att det är exklusivt :S?

Gör en 20 i topp-lista lista istället och markera vilka plattformar spelet ifråga kommer till, så slipper man finta bort folk i fortsättningen.

Medlem

dom listade spelen är inte släppt är ju ett av skälen till listan typ..

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar