De tio hetaste PC-spelen 2007

Medlem

Dragon Age... *drools*
Längtar som fan efter Mass Effect och Dragon Age.. Undra om de använder samma grafikmotor? Vi har ju inte fått se något ur Dragon Age på flera år så jag tvivlar på att de bilder som är med i artikeln fortfarande är ens i närheten av hur spelet kommer att se ut.

signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Flakmonkey
Skrivet av LocSin:

Dragon Age... *drools*
Längtar som fan efter Mass Effect och Dragon Age.. Undra om de använder samma grafikmotor? Vi har ju inte fått se något ur Dragon Age på flera år så jag tvivlar på att de bilder som är med i artikeln fortfarande är ens i närheten av hur spelet kommer att se ut.

Mass Effect använder ju UE3, så svar nej

Medlem

Haha! alltid lika roligt att läsa forum där dom som skriver det 27 inlägget på sida 3 inte alls läst igenom de andra inläggen utan för 15 gången frågar samma sak som det redan finns 15 svar på. Underhållning på hög nivå.

Medlem

hellgate:london på fjärde plats

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

1. ET:QW - Hoppas på samma klankänsla som i BF1942. Saknar den tiden.

2. UT3
3. Hellgate: London

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av LocSin:

Dragon Age... *drools*

Mass Effect använder ju UE3, så svar nej

Ahh ok, det visste jag inte
Ska bli extra intressant att se BioWares nya motor med andra ord

signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Bioware släppte någon/några nya bilder på Dragon Age för bara några månader sedan.

http://www.rpgcodex.com/gamedetails.php?id=261

Medlem

Men snälla.... Spore?

signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Skulle minsann vara uppskattat om FZ hade listat plattformen till varje spel.

Flakmonkey
Skrivet av XCan:

Skulle minsann vara uppskattat om FZ hade listat plattformen till varje spel.

Huh? Det är en lista över de 10 hetaste exklusiva PC-spelen... precis som listan över PS3 är exklusiva PS3-spel, etc etc... känns inte så motiverat att lista plattformen då Däremot så blir det självklart så i nästa veckas lista över multiplattformspel

Medlem

Påtal om ingenting; det är skrämmande vad många tröga personer som hittat till FZ på senare tid. Eller är det bara jag?

Redaktör
Skrivet av jingai:

Påtal om ingenting; det är skrämmande vad många tröga personer som hittat till FZ på senare tid. Eller är det bara jag?

Du undrar om du är den enda tröga personen som hittat till FZ på sistone? (Syftningsfel is the shit)

signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Spooooore !

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av jingai:

Du undrar om du är den enda tröga personen som hittat till FZ på sistone? (Syftningsfel is the shit)

Var ju liksom det som var hela grejen 8)

Inaktiv

lätt crysis och S.T.A.L.K.E.R eeeh alan wake oxå

signatur

Simply the best...

Inaktiv

Intressant med Spore på listan tänkte jag, ska släppas till alla platformar du kan tänka dig. Fast det var visst inofficiellt fortfarande såg jag på Wikipedia.

1. The Chronicles of Spellborn
(Några multiplatform här i mellan)
x. Warhammer Online: Age of Reckoning

signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Medlem

ut3?
HL2:EP2 + det andra?
hoho... vart är dom... spore kan jag förstå, och crysis, men resten kan gå och sova

Redaktör
Skrivet av HardRenaLine:

ut3?
HL2:EP2 + det andra?
hoho... vart är dom...

Skrivet av FZ:

Vi har skrivit om de hetaste plattformsexklusiva, ännu ej släppta spelen till Wii, Xbox 360 och Playstation 3, och vad vore väl en dylik guide utan att avsluta med datorspel?

Skrivet av Nosnos:

Det kommer en lista med multiplattformsspel också... Anledningen var helt enkelt att det hade blivit väldigt samma spel i flera av listorna om de hade varit med.

Fler undringar? Läs tidigare inlägg i tråden.

signatur
Medlem

Half-Life 2: Episode II

Visst, man kan kanske kalla det för expansion och det är ju inte längre exklusivt.

Men någon måste ju iafl nämna det, ingen har ens nämnt EP2 på dessa fyra sidor! Tragiskt! Vad händer med hl-folket?

Medlem

Fortfarande inte exclusivt.

signatur

Videomupp

Medlem

1. Half-life 2 EP2
2. Crysis
3. GRAW 2
4. Unreal Tournament 3
5. Alan Wake

Skiter i om något av dessa spel släpps till någon annan plattform, datorn är det enda rätta.

Inaktiv

Så fruktansvärt KAsS lista..... Tycker synd om er stackars satar som håller fast vid era PCs när det finns konsoller....

Medlem

jag tycker det är konstigt att varken Assassins Creed, Haze eller Brothers In Arms är med på listan, speciellt Assassins Creed

123
Skriv svar