De tio hetaste PC-spelen 2007
Dragon Age... *drools*
Längtar som fan efter Mass Effect och Dragon Age.. Undra om de använder samma grafikmotor? Vi har ju inte fått se något ur Dragon Age på flera år så jag tvivlar på att de bilder som är med i artikeln fortfarande är ens i närheten av hur spelet kommer att se ut.
Gaming since 1986 and still going strong!
Dragon Age... *drools*
Längtar som fan efter Mass Effect och Dragon Age.. Undra om de använder samma grafikmotor? Vi har ju inte fått se något ur Dragon Age på flera år så jag tvivlar på att de bilder som är med i artikeln fortfarande är ens i närheten av hur spelet kommer att se ut.
Mass Effect använder ju UE3, så svar nej
Dragon Age... *drools*
Mass Effect använder ju UE3, så svar nej
Ahh ok, det visste jag inte
Ska bli extra intressant att se BioWares nya motor med andra ord
Gaming since 1986 and still going strong!
Bioware släppte någon/några nya bilder på Dragon Age för bara några månader sedan.
Men snälla.... Spore?
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Skulle minsann vara uppskattat om FZ hade listat plattformen till varje spel.
Huh? Det är en lista över de 10 hetaste exklusiva PC-spelen... precis som listan över PS3 är exklusiva PS3-spel, etc etc... känns inte så motiverat att lista plattformen då Däremot så blir det självklart så i nästa veckas lista över multiplattformspel
Påtal om ingenting; det är skrämmande vad många tröga personer som hittat till FZ på senare tid. Eller är det bara jag?
Du undrar om du är den enda tröga personen som hittat till FZ på sistone? (Syftningsfel is the shit)
Påtal om ingenting; det är skrämmande vad många tröga personer som hittat till FZ på senare tid. Eller är det bara jag?
Du undrar om du är den enda tröga personen som hittat till FZ på sistone? (Syftningsfel is the shit)
Var ju liksom det som var hela grejen 8)
Intressant med Spore på listan tänkte jag, ska släppas till alla platformar du kan tänka dig. Fast det var visst inofficiellt fortfarande såg jag på Wikipedia.
1. The Chronicles of Spellborn
(Några multiplatform här i mellan)
x. Warhammer Online: Age of Reckoning
ut3?
HL2:EP2 + det andra?
hoho... vart är dom...
Vi har skrivit om de hetaste plattformsexklusiva, ännu ej släppta spelen till Wii, Xbox 360 och Playstation 3, och vad vore väl en dylik guide utan att avsluta med datorspel?
Det kommer en lista med multiplattformsspel också... Anledningen var helt enkelt att det hade blivit väldigt samma spel i flera av listorna om de hade varit med.
Fler undringar? Läs tidigare inlägg i tråden.