Age of Conan-snack

Medlem
Skrivet av niSs:
Skrivet av Golvis:

Joo det är dött sen flera år för mig, kom inte med annat skräp

För dig är det säkert helt sjukt dött men annars kan jag lova dig att CS inte är dött

Awh yes, men hmm när anses ett spel vara dött för allmänheten då?


signatur

Retro.

Medlem

Inte en blekaste. När det inte väcker intresse längre kanske?


signatur

tjenare!

Medlem

Då kan manju aldrig anse att ett spel är dött :), finns alltid nån flane som sitter och nöter


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Eragord:

Kommer ju lätt att testa det alltid gillat conan och skulel vara kul att spela nått annat än WoW. Sen ni som pratar om lore så har stort sett alla snott sina ider från nånting tex jag inte minns helt fel så sa blizzard för länge sen att dom fick inspiration till warcraft från warhammer...

Exakt, de flesta rollspel kommer från warhammer och dungeons & dragons "tärnings spel"

Tänk om de hade inspirerats av bättre rollspel - som t.ex. Drakar och Demoner istället - så att det hade blivit någon ordning på torpet. Levels i rollspel är helt värdelöst och har limmat fast branschen i XP-träsket i 15 år.

Och nej, för en rollspelare är det inte våldtäkt att ifrågasätta ologiska saker i kultur, det är snarare ens plikt.

Att skapa historia utifrån ett spel blir bara knas som bara säger emot sig självt överallt. Lite som bibeln ungefär.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Warcrafts lore är ju död iochmed WoW dock.

Nu måste jag inte hålla med. Varför är alla så rädda för utveckling? Om allt var likadant hela tiden skulle det ju vara ganska tråkigt. De har förklarat saker och ting ganska bra hittills.

Medlem
Medlem
Medlem

Edit: Uj.. ursäkta oredan. Jag får skylla på att jag var yrvaken och försökte fixa länken, ingen bra kombination.

Medlem

Det går bra att redigera sina inlägg också...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Håller med, sluta upp omedelbart! Sen suger WC's lore, jag var bara tvunegn att säga det igen.

12
Skriv svar