UPDATE: 4000 personer har redan skrivit på

Medlem
UPDATE: 4000 personer har redan skrivit på

en "pedition" mot den art direction många är så kritiska mot inkl mig själv. DVS den tecknade wow liknande art direction som inte ger samma råa och mörka känsla som diablo ska ge! Jag vill inte ha en wow lok a like.

Skriv på här!

[http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html

***UPDATE***

Nu är det 10801 Total Signatures! Ökar med en rasande takt.

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
UPDATE: 4000 personer har redan skrivit på

bilderna som fansen hadde gjort om var mycket snyggare, så borde trean se ut!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Medlem

uppe i 12621 nu.. stackars blizzard


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

hoppas bara dom tittar på detta, ja menar när bilddagboken bytte design fylldes forumets ena(av massa) tråd till 2000 sidor med hatkommentarer men de ändrades inte endå 8-(
hoppas blizzard lyssnar

12860signs nu

EDIT: och visst ser det asmycket bättre ut på de editade bilderna

Medlem

Titta på deras art-direction i alla andra aktuella spel och det ser likadant ut. StarCraft2 är fullt av glada färger och runda former även det fast det borde vara en minst sagt nedsliten och skitig rymdvärld, precis som i ettan där människor inte var något annat än inavlade straffångar.

Medlem

Fan så tragiska ni är.

Medlem
Skrivet av Narcisuss:

Fan så tragiska ni är.

varför så otrevlig?!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Som redan nämnt, det ser mer ut som Titan Quest än WoW


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Online petitions är tragiska ja..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Avstängd

Jag håller med om det mesta i namninsamlingen och jag skulle nog föredra att de ändrade, så jag skrev på. När jag kollade så var det runt 38 000. Det blir intressant att se ifall Blizzard ändrar på det, men om jag ska vara realistisk så antar jag att de inte kommer att göra det.

Namninsamlingar på Internet är verkligen inte tragiska. De är ett sätt att försöka ändra på saker och ting. Något som är tragiskt är att sitta och kommentera hur tragiska de är. :/

1
Skriv svar