FZ-användare nummer 10 000 talar ut
PC-Gamer forumet är besegrat med stor marginal!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Snubben är 18 och påstår att han surfat fz sen starten.. Fler här som kollade fragzone när de var 8 år?
PC, Mac, Gameboy, Sega, Commodore, Gameboy Color, Gamecube, Playstation, Playstation 2, Xbox, Xbox 360, GBA sp, Wii och nästan alla Nintendo-serierna, stort fan. xD
Låter som han vill vara lite mer hardcore än vad han är
"I don't rock and roll, I BURN!"
Snubben är 18 och påstår att han surfat fz sen starten.. Fler här som kollade fragzone när de var 8 år?
PC, Mac, Gameboy, Sega, Commodore, Gameboy Color, Gamecube, Playstation, Playstation 2, Xbox, Xbox 360, GBA sp, Wii och nästan alla Nintendo-serierna, stort fan. xD
Låter som han vill vara lite mer hardcore än vad han är
Precis, låter som en lögnare. Antingen det eller så har han ett par väldigt generösa föräldrar.
Ingen som funderat på att han kan ha syskon som delar på konsolerna?
Allvarligt talat, spekulationerna om medlemmens spelsamling upphör nu, likaså anklagelserna att han ljuger. Ni kan bättre.
Hmm... hur "nyligen" kunde denna 10000:e användare ha registrerat sig? Finns ju minst 11000 användare idag
Life's a giant party, and I'm not invited...
Ber om ursäkt, började använda fz för ca 3-4 år sen och trodde de va nytt då xD. Visste inte det funnits i 10 år.. sen för min samling så har mina föräldrar betalat det mesta för dem är rätt stora gaming freaks med :-DDD därför samling är rätt stor.. har en massa warez hemma med (overloaded).
Pfft jag är nr. 68, men ni ser inte mig skryta
Vart ser du det?
http://www.fz.se/medlem/?id=68
Notera 68
Radiuz: Det var W2k som regga sig först.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Eran teori håller inte om att det är i slutet av länken vilekt medlemsnummer man har. Är medlem sedan 2006-02-09 och detta är min länk:
http://www.fz.se/medlem/?id=302
Och Struggle kom 2 år tidigare nätsan och är 989.
Dr. SkruMp <3 #komsi
Grattis Robin! Onödigt av de andra att va otrevliga, genom åren hinner man ju samla på sej en del, särskilt om man har generösa föräldrar.
Jag började hänga på Fragzone -96, då vare mycket Quake och röd text mot svart bakgrund om jag minns rätt. Jag har reggattat mej många ggr, olika nick för av nån anledning har de försvunnit genom åren (haft uppehåll på nå månader ibland).
God coded the world in six days