Förhandstitt av S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Förhandstitt av S.T.A.L.K.E.R.

kul läsning verkar oerhört skoj längtar nu


signatur

Nämen!

Medlem

fan jag längtar ännu mer nu när man verkligen har ett datum att gå efter och inget when its done.. kan nog bli värt alla års väntan.

Jot
Medlem

Oron stiger när jag läst två förhandstittar som slutar vid samma punkt, efter att man norpat åt sig den däringa flashdriven... hoppas innerligen inte att dom lagt en jäkla massa krut för att få en bra inledning o sen gjort ett haffsjobb av resten :\ ... . dock, Supreme Commander ikväll som lyfter humöret!


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

Medlem

Nu har jag skrivit upp mig på 11 mp beta sidor, i hopp om en nyckel som jag ändå inte kommer vinna

Grymt sugen på detta lir.

Medlem

jag skrev upp mig på en, kommer inte vinna endå. Har sån otur i sånt kommer aldrig in i betor


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Light:

Nu har jag skrivit upp mig på 11 mp beta sidor, i hopp om en nyckel som jag ändå inte kommer vinna

Grymt sugen på detta lir.

Huh, trodde inte att det fanns multiplayer till STALKER? Eller var det bara co-op som inte finns?

Medlem

co-op finns inte, men multiplayer finns det. DM, TDM och Artefact Hunt tror jag det hette

Hoppas innerligt att det finns något sätt att få in co-op som mod eller så, det skulle ju bara vara för himmla underbart!:D

Medlem

mm, eller så signar man upp för en nyckel till stalker betan som kommer nästa vecka ^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Du Laxen, Hur funkar betan? Ett intresse att prova den finns ju men det jag vill veta mest är om det funkar.. är det krascher stup i kvarten och högst 20 fps som gäller eller funkar det bra?

Något du blev besviken på eller är allt som de ska? Får jag fråga sånt?

Medlem

grafiken ser ju ut att vara på topp ändå. inte bäst i världen men lätt en "medlem" i dagens spel.
man måste nog spara till ett nytt grafikkort för detta spel, har just nu ett rätt dåligt. smoken sänker fpsen me en hel del. så de blir väl ett nytt innan mars förhoppningsvis!

Medlem

ÅH! Hur ska jag kunna vänta till mars? och vad ska jag ta mig till ifall det inte blev som alla hade tänkt sig? Då blir jag galen, längtar som bara den efter stalker, men jag vet ju inte än ifall det lever upp till förväntningarna!

Medlem

Jag kan inte svara på dina frågor än guff, för att vi får inte nycklarna förens i slutet av veckan. Då ska jag med nöje berätta om mina tankar och upplevelser...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Hmm, både Stalker och Sacred II i vår. Det blir fullt upp.

Medlem

OK Laxen! Då tar jag o frågar på måndag då!

1
Skriv svar