En miljon PS3 redan på releasedagen

Medlem

Hmm vi får se ifall det stämmer antar jag. Kanske är så pass många som köper den tillslut ändå.

Minns när man hade förbokat sitt ps2 och det var inte särskilt många som kunde betala den under releasedagen så trots att man var sjätte reserv på en av de 5 som fanns i den butiken så fick man en ändå


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Tror att högst hälften av miljonen blir sålda..

1 miljon konsoler till en befolkning på 459 miljoner, tror dom kommer gå åt som smör i solsken...

Medlem

Slutar aldrig att förvånas hur snabbt folk glömmer... Sony tog oss alla hårt i brundalen när de flyttade releasen 5 månader för oss européer. Priset är dessutom högre här än någon annan världsdel, speciellt i Sverige, och ändå verkar folk bara glömma bort detta när det närmar sig release och Sony rapar siffror igen. Man blir ju mörkrädd när man inser att Kutargi har rätt: Playstation säljer oavsett vad, bara för att det är en Playstation, det spelar ingen roll vad de sätter för pris, vad som är i den eller vad som finns till den. De bevisar detta nu om någon gång om vi köper upp varenda liten PS3:a som finns att tillgå. Jaja... Vi får väl se vad som händer de närmsta åren, när spelen med stort S börjar komma, vilken konsoll som går vinnande ur striden. Jag är iaf bra sugen på att bojkotta denna generation från Sony, eller iaf vänta tills den faktiskt riktar sig till mig som gamer, inte till dyrkarna och brunnäsorna.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Har testat handkontrollen.
Är troligen den sämsta handkontrollen jag någonsin använt. Alldeles för lätt (dock inte fjäderlätt som många beskrivit den) och alldeles för plastig. Vad i h-e tänkte de på när det utformade den här skiten, som dessutom saknar vibration?

Inaktiv
Skrivet av Philip:
Skrivet av Philip:

Vad ska butikerna göra av med alla dem Playstation 3-maskinerna??

Skrivet av DrOnd:

Butikerna ska sälja dem.

Du är inte särskilt snabbtänkt är du?

Jag har gjort en helt korrekt analys av situationen.
Försök att undvika att sänka nivån alltför mycket här.

Skrivet av r4z0r:

det spelar ingen roll vad de sätter för pris, vad som är i den eller vad som finns till den. De bevisar detta nu om någon gång om vi köper upp varenda liten PS3:a som finns att tillgå.

Vad du skriver kan mycket väl vara sant för många.
Men det utesluter inte att andra har gjort en rättvis(enligt dem) utvärdering av konsolens meriter och helt enkelt kommit fram till att den är bäst.

Jag har aldrig ägt en sony konsoll, däremot så äger jag en xbox och flera nintendos.

Medlem

ps3 är såklart ett givet köp då som vanligt alla feta spel släpps till playstation och inte gimp360 eller loweendwii.

Medlem
Skrivet av eCore:

ps3 är såklart ett givet köp då som vanligt alla feta spel släpps till playstation och inte gimp360 eller loweendwii.

Vilken lögn.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av eCore:

ps3 är såklart ett givet köp då som vanligt alla feta spel släpps till playstation och inte gimp360 eller loweendwii.

Vilken lögn.

Bara att jämnföra ps2 och xbox..

Medlem

^-- Så du säger allvarligt att spel situationen ser precis likadan ut som förra generationen mellan sony och m$?

12
Skriv svar