För femtioelfte gången

Skägg.
10 Chambers
För femtioelfte gången

Ta bort femtio och du har landat på det antal gånger jag vistats i Elmias hallar, till bristningsgränsen fyllda med cd-kids, wow-nötare och annat löst folk. Just nu försöker jag varva ner, det blir allt en tempoökning på hjärtslagen när det ska fixas utställarband och bäras monterkartonger. Istället sitter jag på Scandic i väntan på deras världsberömda pytt i panna och funderar på om jag ska varva mörkret på #Dreamhack med motoroljedoftande maskiner hos mässgrannen Tractor Power. Troligen inte, jag glömde min skinnväst hemma.

#blogg


signatur
Medlem
För femtioelfte gången

Oj, hur orkar du? Själv tröttnade jag efter 3:e året i Jönköping (vilket jag tror blev mitt 4 år totalt). Blev så löjligt kommersiellt. Eller så blev jag gammal.

Medlem

Samma här har vart på dreamhack 4 ggr svårt att orka motivera sig till ännu en gång, känns faktiskt som de blivit sämre de senaste åren iaf sen de bytte ägare.

Medlem

Från vad jag har hört från polare som är där känns det mer värt att köra miniLAN med vänner. Att varje bord är ett eget lokalt nätverk och att man ändå bara lirar med sina polare gör att det känns som man sitter på miniLAN ändå, fast man betalat en hel del pengar för det och det är en massa blinkade ljus, störande ljud och irriterande folk runtomkring en. Nämnde jag stölderna?

Neh, blir nog aldrig DH för mig.

Medlem

jag var på elmia tio i fem i morse och åt korv med mos, cyklade vätternrundan


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Knalla ned till centrala Jonkopinko och handla en skinnväst.
Tractor power låter stenhårt

Du har väl vulgokameran med dig så du kan visa bilder för brorsan? På traktorerna alltså.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jodah:

Knalla ned till centrala Jonkopinko och handla en skinnväst.
Tractor power låter stenhårt

Du har väl vulgokameran med dig så du kan visa bilder för brorsan? På traktorerna alltså.

Haha, inte visste jag att du var traktofil. De ser så hårda ut på den sidan av fältet så jag vågar mig knappt dit med prettopistolen.


signatur
1
Skriv svar