Se Vanguards lanseringstrailer

Robot
Medlem
Se Vanguards lanseringstrailer

För jävla roligt spel - men jag är inte helt säker på att team pvp servern var rätt val av mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Stela, laggiga och allmänt fula animationer var det jag fick ut av den trailern.

Medlem
Skrivet av Light:

Stela, laggiga och allmänt fula animationer var det jag fick ut av den trailern.

Mjo, samma här, faktiskt.

Medlem

japp, animationerna är ingen höjdare, o det finns en hel del buggar kvar sedan beta.

Sedan så har du en hel del "immersion breakers" som jag brukar kalla det, e.g när du skjuter med pilbågen så träffas mobben o tar skada innan charen drar pilen och skjuter, sådant sabbar känslan ordentligt :/

Medlem
Skrivet av Excerion:

japp, animationerna är ingen höjdare, o det finns en hel del buggar kvar sedan beta.

Sedan så har du en hel del "immersion breakers" som jag brukar kalla det, e.g när du skjuter med pilbågen så träffas mobben o tar skada innan charen drar pilen och skjuter, sådant sabbar känslan ordentligt :/

Det borde väl vara någon form av lagg?

Hur som helst ser det väldigt stelt ut, typ som det där Conan-spelet.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hur som helst ser det väldigt stelt ut, typ som det där Conan-spelet.

Skillnaden är att Conan kommer i slutet av året.

Medlem

Animationerna för flyg mounten såg riktigt kassa ut och det kändes stelt helt allmänt. I wow är man iaf bortskämd med bra animationer på nästan allt som rör sig.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Excerion:

japp, animationerna är ingen höjdare, o det finns en hel del buggar kvar sedan beta.

Sedan så har du en hel del "immersion breakers" som jag brukar kalla det, e.g när du skjuter med pilbågen så träffas mobben o tar skada innan charen drar pilen och skjuter, sådant sabbar känslan ordentligt :/

Det borde väl vara någon form av lagg?

Hur som helst ser det väldigt stelt ut, typ som det där Conan-spelet.

Lagg? nej som tur är, ping var på runt 100 och då är det inte 3 sec lagg

Medlem

haha ofta du hade runt 100 i lagg
inte en jävel som legat under 200-250 på ett bra tag.. bullshit..

förövrigt är spelet sjukt skoj i lite högre lvl, efter dom patchat det lite kommer det äga rejält.

Välj Tharridon, FFA PVP servern.

Medlem

Var ju samma med Eq2 trailern typ från beta stadiet dom filmat så inte så konstigt att det är "stela" animationer tyckte dom var ganska hyffsade sen man lira betan.

Medlem

Var inne i affären och såg spelet för 449kr, då inkl. 1månad gratis, men jag valde att skita i det. De skulle behållt betan ett tag till.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag beställde från cd-wow.se 259:- inkl. frakt

Medlem

ser jävligt tråkigt ut imo, och i filmen ser spelet lika stelt ut som jag upplevde betan.. som sagt, de skulle ha behållt betan ett bra tag till, spelet känns väldigt.. kalt..

Medlem

Det är ju tyvärr EQ-skaparna som gör det så fokusen ligger på PvE och RP och inte PvP. Största MMO't som jag spelat och på de områden de inriktar sig på så är det ju bra. En blandning på WoW, DAoC och EQ känns det som nu, inga instanser vilket är väldigt skönt. Blir mer MMO-känsla iom det.

Barnsjukdomar och utstressat av Sony innebär ju att man sliter håret till och från dock :T.
Värt att spela gratismånaden iaf om man är MMO-narkoman som en annan ;).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av eCore:

haha ofta du hade runt 100 i lagg
inte en jävel som legat under 200-250 på ett bra tag.. bullshit..

förövrigt är spelet sjukt skoj i lite högre lvl, efter dom patchat det lite kommer det äga rejält.

Välj Tharridon, FFA PVP servern.

Förnärvarande vid den tidpunkt jag postar detta meddelande så växlar "roundtrip" pingen min mellan 140-190 på "Infinieum (EU)" så man kan ju undra vilka uppkopplingar dina "jävlar" sitter på...

1
Skriv svar