Se Vanguards lanseringstrailer
japp, animationerna är ingen höjdare, o det finns en hel del buggar kvar sedan beta.
Sedan så har du en hel del "immersion breakers" som jag brukar kalla det, e.g när du skjuter med pilbågen så träffas mobben o tar skada innan charen drar pilen och skjuter, sådant sabbar känslan ordentligt :/
japp, animationerna är ingen höjdare, o det finns en hel del buggar kvar sedan beta.
Sedan så har du en hel del "immersion breakers" som jag brukar kalla det, e.g när du skjuter med pilbågen så träffas mobben o tar skada innan charen drar pilen och skjuter, sådant sabbar känslan ordentligt :/
Det borde väl vara någon form av lagg?
Hur som helst ser det väldigt stelt ut, typ som det där Conan-spelet.
Det borde väl vara någon form av lagg?
Hur som helst ser det väldigt stelt ut, typ som det där Conan-spelet.
Lagg? nej som tur är, ping var på runt 100 och då är det inte 3 sec lagg
ser jävligt tråkigt ut imo, och i filmen ser spelet lika stelt ut som jag upplevde betan.. som sagt, de skulle ha behållt betan ett bra tag till, spelet känns väldigt.. kalt..
Det är ju tyvärr EQ-skaparna som gör det så fokusen ligger på PvE och RP och inte PvP. Största MMO't som jag spelat och på de områden de inriktar sig på så är det ju bra. En blandning på WoW, DAoC och EQ känns det som nu, inga instanser vilket är väldigt skönt. Blir mer MMO-känsla iom det.
Barnsjukdomar och utstressat av Sony innebär ju att man sliter håret till och från dock :T.
Värt att spela gratismånaden iaf om man är MMO-narkoman som en annan ;).
haha ofta du hade runt 100 i lagg
inte en jävel som legat under 200-250 på ett bra tag.. bullshit..
förövrigt är spelet sjukt skoj i lite högre lvl, efter dom patchat det lite kommer det äga rejält.
Välj Tharridon, FFA PVP servern.
Förnärvarande vid den tidpunkt jag postar detta meddelande så växlar "roundtrip" pingen min mellan 140-190 på "Infinieum (EU)" så man kan ju undra vilka uppkopplingar dina "jävlar" sitter på...