Våldsamma spel inget för påven

Medlem

Klart vi ska mobba honom, vi är gamers, satanism och ondska är vad vi består av sörru.. \o/

Medlem
Skrivet av XzIa:

Jävla idioter ha respekt för Påven, jag är katolik men om han tycker detär fel så låt han tycka det. Ni behöver nt mobba honom för det,

HAHAHA

Asso, hur ska man kunna ha respekt för någon som honom? Han har antagligen aldrig spelat något själv och han har faktiskt inte med vad alla icke-kristna gör att göra överhuvudtaget. Jag tror inte på gud och behöver inte någon som försöker styra och ställa över mig i sin Guds namn.
Vi har alla rätt till att tro på vad vi vill..tror man inte på de kristnas gud så ska fanemig inte de kristna försöka styra vad vi gör iheller.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av XzIa:

Jävla idioter ha respekt för Påven, jag är katolik men om han tycker detär fel så låt han tycka det. Ni behöver nt mobba honom för det,

Spel är ju så klart roten till all ondska. *doh*. Jag menar spel uppmanar ju till att mörda, ha slavar och att inte respektera kvinnor... eller nej fan det var visst Bibeln. Koranen är isåfall bra mycket mer freds älskande, sen bara att vissa fanatiker inte orkar bry sig om just de delarne är ju sorgligt.

Sen vet jag inte om någon som har utalat sig negativt om preventiv medel*, homosexuella* osv förtjänar någon somhelst respekt av någon. Då personen i fråga inte har någon respekt för andra.

*Kan iochförsig ha varit den förra påven, inte för att det spelar någon större roll då de rätt ofta är ultra konservativa och helst av allt vill leva under medeltiden då alla trodde blint på vad de sa och hälde pengar över dom.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Rissan:
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Rissan:

Hmmpf...tipstack Svartsmurfen, jag startade en tråd om detta för 3 dar sen.

Vi nyhetsslavar läser inte varenda tråd i forumet. Däremot kollar vi tipsmejlen slaviskt - använd gärna den.

Hehe, ne jag klarar mig utan tipstack. Hade tråkigt på jobbet bara så jag kände för att klaga lite

kanske var så påven också tänkte?

Medlem

Mycket möjligt

Förövrigt står religion för mer våld och död än något annat någonsin gjort eller kommer att göra.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

123
Skriv svar